اخبار رمز ارز

گری جنسلر، رئیس SEC، بیت کوین را مورد انتقاد قرار می دهد و از نقش آن در باج افزار می گوید

گری جنسلر، رئیس SEC، بیت کوین را مورد بررسی قرار می دهد و موارد استفاده از آن را با وجود تایید آژانس ETF های بیت کوین در اوایل سال جاری زیر سوال می برد.

در مصاحبه امروز با CNBC، Gensler روشن می‌کند که تایید SEC از ETF‌های بیت‌کوین به‌عنوان شایستگی خنثی است و تایید بیت‌کوین به‌عنوان یک طبقه دارایی نیست. جنسلر تأکید کرد که رمزارز مملو از کلاهبرداری و دستکاری است و موارد استفاده فعلی بیت کوین عمدتاً بر روی فعالیت های غیرقانونی متمرکز است.

جنسلر همچنین گفت که بیت کوین سهم بازار پیشرو در باج افزار است و جذب عمومی آن عمدتاً به دلیل سرمایه گذاری سوداگرانه است. رئیس SEC بیت کوین را با ارزهای ملی پیشرو مانند دلار، یورو و ین مقایسه کرد و گفت که کریپتو تفاوت اقتصادی واقعی دارد.

جنسلر همچنین نظر خود را در مورد تقلب‌ها و زیان‌های مداوم شرکت‌های رمزنگاری بیان کرد و گفت که ورشکستگی‌ها در این صنعت زیاد شده است. رئیس SEC ضمن گسترش انتقادات خود، این موضوع را رد کرد که بیت کوین واقعاً غیرمتمرکز است و گفت که در میان تعداد انگشت شماری از نهادها متمرکز شده است.

«این مملو از تقلب و دستکاری است. و به همه ورشکستگی ها نگاه کنید. این فقط یک موجودیت نیست. این نهاد پس از آن نهاد پس از نهاد است، و سپس سرمایه گذاران فقط در دادگاه ورشکستگی صف می کشند.

– گری جنسلر

وقتی از جنسلر در مورد چشم انداز ETF های اتریوم پرسیده شد، موافقت کرد که SEC در حال حاضر چندین برنامه کاربردی دارد. با این حال، او نمی‌خواهد در مورد این تصمیم پیش داوری کند و در نهایت به کمیسیونی متشکل از پنج عضو بستگی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا