اخبار رمز ارز

گروه کارسون ETF های بیت کوین را به سبد 30 میلیارد دلاری اضافه می کند

به گزارش بلومبرگ، گروه کارسون مستقر در اوماها، نبراسکا، ETFهای چهار نقطه ای بیت کوین (BTC) را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این شرکت سرمایه گذاری نامزدهای برتری مانند iShares Bitcoin Trust، Fidelity Wise Origin Bitcoin Fund، Bitwise Bitcoin ETF و Franklin Bitcoin ETF را در پیشنهادات سرمایه گذاری خود به مشتریان گنجانده است.

گرانت انگلبارت، معاون رئیس‌جمهور و استراتژیست سرمایه‌گذاری در گروه کارسون، معیارهای گنجاندن را مشخص کرد و به دارایی‌های قابل توجه و حجم معاملات قوی به عنوان دلایل اصلی انتخاب محصولات پیشتاز، بلک راک و فیدلیتی اشاره کرد.

BlackRock iShares Bitcoin Trust (IBIT) با دارایی 6.6 میلیارد دلار و Fidelity's Wise Origin Bitcoin Fund (FBTC) که دارایی 4.8 میلیارد دلاری است، اخیراً شاهد ورود قابل توجهی از سوی سرمایه گذاران بوده اند. هفته گذشته، IBIT ورودی هایی به ارزش 1.6 میلیارد دلار جذب کرد، در حالی که FBTC که در حال حاضر در رتبه اول قرار دارد، 648 میلیون دلار جذب کرد، زیرا بیش از 2.5 میلیارد دلار به صندوق های ETF BTC سرازیر شد.

علاوه بر این، کارآیی هزینه در کارسون مورد توجه قرار گرفت و انگلبارت جذابیت ETF بیت‌ویز بیت‌کوین و ETF بیت‌کوین فرانکلین را که او به دلیل کارمزدهای رقابتی و اندازه دارایی‌های مربوطه تحسین کرد، مورد توجه قرار داد.

این استراتژیست سرمایه گذاری همچنین بر اهمیت تحقیقات داخلی دارایی های دیجیتال تاکید کرد، حوزه ای که هر دو Bitwise و Franklin Templeton ابتکاراتی را اتخاذ کرده اند، که گروه کارسون معتقد است موفقیت و نظارت مداوم بر ETF های BTC را تقویت می کند.

با این پیشنهادات، به نظر می‌رسد گروه کارسون مسیری را به سمت راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری مدرن طی می‌کند، همسو با شرکت‌های دیگری مانند Fidelity و Charles Schwab، که در حال حاضر سرمایه‌گذاری‌های ETF بیت‌کوین را تسهیل می‌کنند. با این حال، تعداد کمی از آنها باقی مانده است، و افرادی مانند ونگارد تصمیم گرفتند تجارت چنین محصولاتی را از طریق کارگزاری خود کنار بگذارند.

ناظران صنعت مطمئن هستند که گروه کارسون به طور بالقوه می تواند حضور ETF های با عملکرد پایین تر فرانکلین تمپلتون و بیت وایز را در بازار تحریک کند، به خصوص با توجه به اینکه حجم معاملات ETF بیت کوین اخیراً به بیش از 50 میلیارد دلار رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا