اخبار رمز ارز

کوین بیس رسما به پشتیبانی بیت کوین SV پایان می دهد

[ad_1]

کوین بیس اقدامات خود را برای حذف تدریجی بیت کوین SV از لیست دارایی های دیجیتال پشتیبانی شده خود نهایی کرده است.

در ابتدا در نوامبر 2023 شایعه شده بود، حذف از لیست زمانی رسمی شد که Coinbase اعلام کرد که پشتیبانی از بیت کوین SV (BSV) را منسوخ کرده است.

در پستی در X، کوین‌بیس به کاربرانی که هنوز BSV را در اختیار دارند، توصیه کرد که دارایی‌هایشان به اجبار نقد شده و به یک ارز دیجیتال متفاوت موجود در این پلتفرم تبدیل شده است، البته پس از کسر هزینه‌های تراکنش.

صرافی همچنین به مشتریان اطلاع داد که فرآیند تبدیل غیرارادی ممکن است منجر به جبران خسارت نشود، به خصوص اگر دارایی های BSV آنها حداقل باشد، با توجه به اینکه کارمزد معاملات و نوسانات بازار می تواند ارزش دارایی را به طور کامل کاهش دهد.

کوین‌بیس همچنین هشدار داد که پس از تاریخ انحلال، بخش‌های باقی‌مانده BSV را حذف می‌کند و مشتریان نمی‌توانند آن‌ها را خارج کنند، و اساساً هر گونه اثری از BSV را از مجموعه‌های خود پاک می‌کند.

همانطور که توسط کریپتوفارسگزارش شده است، Coinbase کاربران را برای این تغییر در نوامبر سال گذشته آماده کرده بود. صرافی به مشتریان ایمیلی ارسال کرد که به آنها توصیه می کرد تا قبل از مهلت 9 ژانویه، هر گونه دارایی BSV را به یک کیف پول خارجی سازگار با BSV منتقل کنند.

همچنین به کاربران هشدار داد که پس از مهلت مقرر، آنها دیگر BSV را در پرتفوی خود نخواهند دید، فقط ارز رمزنگاری شده اعتباری که تبدیل را منعکس می کند، کمتر از هزینه های مربوطه.

شایان ذکر است، این صرافی همچنین به کاربران در مورد احتمال بدهی های مالیاتی یا سایر پیامدهای مالیاتی ناشی از فرآیند انحلال هشدار داده بود، و تأکید کرد که آنها تنها مسئولیت درک و عمل به موقعیت های مالیاتی فردی خود را دارند.

تاریخچه BSV که از انشعاب در شبکه بیت کوین کش (BCH) در سال 2018 سرچشمه می گیرد، با بحث و جدل هایی از جمله نگرانی های امنیتی و نوسانات بازار مواجه شده است.

حضور آن در حال محو شدن است، همانطور که با حذف آن از سایر صرافی ها، از جمله رابینهود، مشهود است. علاوه بر این، تحولات اخیر که شامل حمله 51 درصدی در سال 2022 بود، وضعیت BSV را بیشتر بی‌ثبات کرد.

این ارز دیجیتال در حال حاضر 85 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است. با این حال، علیرغم اعلام خروج از بورس، در 24 ساعت گذشته افزایش 102 درصدی حجم معاملات را به ثبت رسانده است که با افزایش متوسط ​​2.6 درصدی قیمت خود در مدت مشابه همراه شده است.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا