اخبار رمز ارز

SHIB، MANA، DOGE در GameStop از طریق Flexa پذیرفته می شوند

Flexa  شبکه پرداخت کریپتو با پشتیبانی Gemini ، تأیید کرده است که فروشنده بازی‌های ویدیویی آمریکایی GameStop به فهرست بازرگانان پشتیبانی شده خود بازگشته است.

اپلیکیشن  موبایل Spedn اکنون می تواند برای پرداخت با بیت کوین، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال در همه مکان های GameStop در ایالات متحده استفاده شود.

علاوه بر این، Flexa پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال مرتبط با متاورس را اضافه کرده است Axie Infinity Shard (AXS)،

Smooth Love Potion (SLP) و Decentraland (MANA) .این توکن‌ها در اوایل سال جاری به دلیل سود های عظیمشان

سرفصل‌ خبرهای زیادی را به خود اختصاص دادند.

در اوایل این هفته، این شبکه همچنین شروع به پشتیبانی از برخی از بزرگترین دارایی های اکوسیستم NFT کرد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، شیبا اینو، دومین میم کوین بزرگ، هفته گذشته توسط Flexa ادغام شد و به ارز دیجیتال با بهترین عملکرد سال رونق زیادی برای پذیرش داد.

 

دلار به جای ارز دیجیتال

شبکه پرداخت Flexa  در مارس 2019 راه اندازی شد و به کاربران خود اجازه داد بیت کوین و چندین ارز دیجیتال دیگر را در فروشگاه های فیزیکی خرج کنند.

سوپرمارکت های زنجیره ای Whole Foods در ابتدا همراه با GameStop در لیست خریداران پشتیبانی شده قرار داشت، اما هر دو شرکت بعداً از برنامه Spedn ناپدید شدند. استارباکس نیز در آزمایشی در این برنامه شرکت کرد.

شایان ذکر است که بازرگانان همچنان به جای کریپتو پول نقد دریافت می کنند و Flexa به عنوان واسطه بین آنها و صاحبان ارزهای دیجیتال عمل می کند.

Flexa  از AMP، یک توکن ERC-20، در قالب ضمانت استفاده می کند تا بتواند پرداخت های فوری را پردازش کند. در صورت بروز خطا، تاجران توکن‌های AMP شرط‌بندی شده را دریافت می‌کنند که زیان آنها را پوشش می‌دهد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، AMP شصت و سومین توکن بزرگ با ارزش بازار تقریباً 2 میلیارد دلار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا