اخبار رمز ارز

کریگ رایت اعتراف کرد که اسناد کلیدی را برای ادعای هویت ساتوشی ناکاموتو جعل کرده است

[ad_1]

در چهارمین روز محاکمه COPA علیه کریگ رایت، رایت پذیرفت که بسیاری از اسنادی که برای تأیید ادعای خود به عنوان ساتوشی ناکاموتو ارائه کرده بود، واقعا جعلی بودند.

با برجسته کردن این پیشرفت، COPA شواهدی از نابهنگاری‌ها، از جمله فونت‌هایی که در زمان ایجاد اسناد وجود نداشتند، به نمایش گذاشت. رایت اعتراف به عدم اصالت آنها

با این حال، رایت تقصیر را به چند شخص ثالث منتقل کرد: اشتباهات وکلای سابق، خرابکاری توسط کارمندان سابق، هکرها که سیستم های او را به خطر انداختند، و حتی محیط IT که به ادعای او می تواند به طور مستقل اسناد را تغییر دهد.

این موضوع رایت را که خود را یک متخصص امنیت اطلاعات می‌داند، در وضعیتی ناگوار قرار می‌دهد.

رایت که موقعیت خود را پیچیده تر می کند، نمی تواند صحت اسناد مربوط به به اصطلاح تولیپ تراست را که قبلاً در دعوای کلیمان ایالات متحده ارائه شده بود تأیید کند.

رایت، ناخواسته استدلال COPA را تقویت کرد، گفت: “من هیچ ایده ای ندارم، و در واقع نمی توانم چیزی را کاملا واقعی تضمین کنم.”

دیروز، رایت یک روز مثبت شگفت‌انگیز در محاکمه داشت، زیرا زمانی که نظریه شبکه بیت‌کوین را به طور جامع توضیح داد و سندی در سال 2008 با استناد به بیت‌کوین کش ارائه کرد که تا سال 2017 راه‌اندازی نشد، نگرانی‌هایی را برای COPA ایجاد کرد.

با این حال، دادگاه می‌داند که رایت به‌عنوان یک مهندس کامپیوتر متخصص، توانایی‌های فنی برای تغییر ابرداده را دارد. متهم تصدیق کرد که به دانشجویان دانشگاه خود نشان می دهد چگونه می توانند ابرداده اسناد را تغییر دهند.

این محاکمه قرار است تا اواسط ماه مارس ادامه داشته باشد زیرا جامعه ارزهای دیجیتال به طرز ناامیدکننده ای منتظر است تا ببیند آیا دادگاه ادعای طولانی مدت رایت مبنی بر اینکه مبتکر بیت کوین بوده است یا خیر.



[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا