اخبار رمز ارز

دیبریج برنامه امتیازی را برای تمرکززدایی و مشارکت اجتماعی راه اندازی می کند

پروتکل deBridge یک سیستم نقطه‌ای راه‌اندازی کرده است تا جامعه خود را با شناسایی مشارکت‌های موجود در اکوسیستم خود توانمند کند.

نزدیک به سه سال پس از ماموریت خود، دبریج رشد تصاعدی در حجم، تراکنش ها، کاربران، شرکا و زنجیره های پشتیبانی شده را گزارش می دهد.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: “هرکسی که از محصول deBridge استفاده کرده است، در ماموریت ما مشارکت داشته است و به خاطر موفقیت جمعی ما شایسته تقدیر است.”

این امتیازها برای پاداش دادن به حامیان اولیه و مشارکت کنندگان فعال به طور یکسان بدون تشویق رفتار استثمارگرانه طراحی شده اند. امتیاز برای استفاده از پروتکل deBridge، از جمله از طریق برنامه و ادغام آن، تعلق می گیرد و همه هزینه ها به خزانه کمک می کند.

این رویکرد از deBridge DAO پشتیبانی می‌کند و استفاده واقعی از این پلتفرم را تشویق می‌کند و از سوء استفاده شبکه‌های خودکار از طریق راه‌اندازی مبتنی بر هزینه جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، می‌توانید از طریق فعالیت‌های مختلف، مانند انجام انتقال‌های پل، امتیاز کسب کنید، و ضرایب وفاداری برای پاداش بیشتر به حامیان اولیه و ثابت اضافه می‌شود. این سیستم امکان انباشت چند برابرها را تحت شرایط خاص فراهم می‌کند و مزایای بیشتری را برای دسته‌های کاربری خاص، مانند کاربران Solflare Wallet و Curve LP ارائه می‌کند.

طرح deBridge فراتر از پاداش دادن به کاربران است و ارجاعات و ادغام ها را در بر می گیرد و از طریق تلاش های مشترک گسترش اکوسیستم خود را تشویق می کند. راه‌اندازی DeBridge's Integrator as a Service (IaaS) برای اکوسیستم‌های بلاک چین EVM و SVM پیشگام است و قابلیت همکاری و سهولت استفاده را در میان زنجیره‌ها افزایش می‌دهد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا