اخبار رمز ارز

کدام یک بازده بهتری در سال 2024 ارائه خواهد کرد؟

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

دارندگان RBLZ Rebel Satoshi انتظار افزایش قیمت محسوسی دارند زیرا SOL در آستانه فراتر رفتن از مرز 300 دلار است. گاوهای NEAR انتظار تجمع بیش از 10 دلار را دارند.

علاقه مندان به ارزهای دیجیتال Solana، NEAR Protocol و Rebel Satoshi (RBLZ) را به عنوان پرسودترین فرصت های سرمایه گذاری در سال 2024 معرفی می کنند. بیایید بررسی کنیم که کدام توکن می تواند بالاترین افزایش را در دوره آینده داشته باشد و سعی کنیم بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری امروز را شناسایی کنیم.

آیا سولانا می تواند رکورد جدیدی را ثبت کند؟

بر اساس رتبه بندی چشمگیر سولانا بر اساس ارزش بازار و عملکرد عالی توکن در دوره قبل، چندین کارشناس رمزارز، SOL را به عنوان بهترین سکه برای سرمایه گذاری امروز پیشنهاد کرده اند. در حالی که SOL در اول آوریل توانست به 204 دلار برسد، گاوها ادعا می کنند که سولانا در دوره آینده از بالاترین قیمت خود یعنی 259 دلار فراتر می رود و تا پایان سال بالاتر از آستانه 300 دلار معامله می شود.

تحلیلگران به افزایش محبوبیت میم کوین های مبتنی بر Solana مانند SLERF و MEW به عنوان عامل دیگری در پشت این پیش بینی صعودی قیمت SOL اشاره می کنند.

با این حال، خرس‌ها به دلیل افزایش فشار فروش سولانا، انتظار کاهش سریع در دوره آینده را دارند. به عنوان مثال، Whale Alert در یک پست X در 1 آوریل اعلام کرد که یک نهنگ ناشناس 800000 توکن SOL را به Coinbase منتقل کرده است. بنابراین، برخی از تحلیلگران بر این باورند که دارندگان سولانا باید تا پایان دسامبر خود را برای اصلاحات در محدوده 90 دلار آماده کنند.

هدف پروتکل NEAR سطح 10 دلار است

گاوهای پروتکل NEAR به دلیل پتانسیل رشد عالی و فعالیت توسعه قابل توجه پلتفرم، NEAR را به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2024 ستایش می کنند. به عنوان مثال، بنیاد NEAR در 27 مارس اعلام کرد که پروتکل NEAR پشتیبانی از امضای زنجیره ای را فعال کرده است.

در مورد آخرین پیش‌بینی قیمت پروتکل NEAR، NEAR می‌تواند تا پایان سال 2024 به بالای 10 دلار افزایش یابد. NEAR در هفته اول آوریل در حدود سطح 6.50 دلار معامله شد، به این معنی که دارندگان پروتکل NEAR می‌توانند بیش از 53.84 درصد سود کسب کنند.

از سوی دیگر، برخی از کارشناسان پیش بینی قیمت پروتکل NEAR منفی را بر اساس ناتوانی NEAR در ارائه سودهای کوتاه مدت ارزشمند انتخاب کرده اند. طبق پیش بینی های پروتکل NEAR، NEAR قرار است تا پایان سال به سمت آستانه 4.50 دلار کاهش یابد.

RBLZ آماده شکست دادن رقبا است

Rebel Satoshi یک پروژه میم سکه است که جوایز انحصاری مختلفی را برای شرکت کنندگان در اکوسیستم دو نشانه ای خود فراهم می کند. بنابراین، توکن شگفت‌انگیز RBLZ، حق رای برای تصمیمات مهم در جامعه Rebel Satoshi و بسیاری از مزایای اضافی، مانند توکن حکومتی و عضویت Rebel Satoshi را به ارمغان می‌آورد.

به عنوان مثال، پذیرندگان RBLZ جوایز زیادی برای شرط بندی و دسترسی اولیه پرندگان به مجموعه های NFT کسب می کنند. با این حال، RBLZ همچنین تخفیف هایی را برای کالاهای Rebel Satoshi و دسترسی به رویدادهای سوزاندن توکن به ارمغان می آورد.

علاوه بر همه اینها، RBLZ توانست بیش از 2.5 میلیون دلار در طول پیش فروش جمع آوری کند و در 4 مارس وارد Uniswap DEX شد. RBLZ قرار است در دوره آینده به طور تصاعدی افزایش یابد، زیرا قیمت فعلی آن 0.025 دلار نشان دهنده 150٪ قابل توجه است. از 0.010 دلار اولیه افزایش یافته است. بنابراین، RBLZ به عنوان بهترین سرمایه گذاری رمزنگاری در سال 2024 به دلیل قدرت پتانسیل بی نظیر آینده خود مورد توجه قرار گرفته است.

در همین حال، توکن قدرتمند RECQ تنها با قیمت 0.0037 دلار در دسترس است، بنابراین پذیرندگان مرحله 1 می‌توانند انتظار سود فوق‌العاده 237.83 درصدی را داشته باشند، زمانی که توکن در پایان پیش‌فروش به هدف 0.0125 دلار رسید. علاوه بر این، RECQ به عنوان ارز پایه Rebel Satoshi برای تراکنش های مختلف روزمره عمل می کند و دسترسی انحصاری به بازی Rebel Satoshi Arcade باورنکردنی را فراهم می کند.

RBLZ این پتانسیل را دارد که از SOL و NEAR پیشی بگیرد و به رهبر انقلاب غیرمتمرکز تبدیل شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه، به وب سایت Rebel Satoshi مراجعه کنید یا به انجمن بپیوندید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا