اخبار رمز ارز

کاهش بیست درصدی آواکس و سولانا دو قاتل اتریوم

برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال نیمه اول سال 2021 را عصر (لایه یک)L1 می نامند، زیرا تعداد رقبای اتریوم شروع به افزایش کرده و افراد بیشتری به دلیل افزایش هزینه ها تا  100 الی 200٪  در پردازش تراکنش های زیاد ، شبکه های جایگزین را انتخاب می کنند. اما پس از ورود(لایه دو) L2 های مختلف به بازار، به نظر می رسد که قاتلان اتریوم با مشکل مواجه شدند.

عملکرد بازار سولانا

با کاهش محبوبیت NFT ها و تامین مالی غیرمتمرکز، زنجیره های جایگزین با از دست دادن بخشی از ارزش خود، مسیر مشابه اتریوم را طی کرده اند. بر اساس داده‌های بازار Tradingview، روند صعودی Solana تقریباً به طور کامل با رشد و نزول صنعت NFT مرتبط بود.

نمودار سولانا

متأسفانه برای کسانی که به سولانا به عنوان یک «قاتل اتریوم» اعتقاد دارند، این کوین عملکرد بازار بیت کوین را تکرار کرده و تقریباً 30 درصد از ارزش خود را از زمان رکوردش در نوامبر از دست داده است.

آواکس پس از قرارگیری در بین 10 کوین برتر در CoinMarketCap، 20٪ ضرر کرد

آواکس یکی دیگر از شبکه‌های جایگزین لایه 1است که نتوانسته ارزش خود را در طول اصلاحات بازار جهانی ارزهای دیجیتال حفظ کند و درست مانند اتریوم، تقریباً 20 درصد از ارزش خود را در دو ماه گذشته از دست داده است.

اما بر خلاف سولانا، آواکس با رشد 14 درصدی قیمت در سه روز گذشته اولین نشانه های بهبود را اندکی زودتر نشان داد. در مقایسه با سایر L1 ها، آواکس یکی از بهترین عملکردها را در جریان فروش بازار با افزایش 50 درصدی در اواسط دسامبر نشان داد.

در زمان انتشار این خبر ، آواکس با سود 1.8% معامله می‌شود و پیوسته در روند صعودی حرکت می‌کند. سولانا به طور مداوم با 1.8٪ در طول روز در حال کاهش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا