اخبار رمز ارز

کارمند سابق پل اوربیت متهم به تسهیل حمله 80 میلیون دلاری است

[ad_1]

تحقیقات نشان می دهد که کارمند سابق پل اربیت مظنون به تسهیل حمله 80 میلیون دلاری است.

شرکت کره جنوبی Ozys، پشت توسعه پل متقاطع زنجیره ای Orbit Bridge، کارمند سابق خود را به تسهیل حمله اخیر به پروتکل متهم کرده است.

به گزارش وبلاگ، بر اساس تحقیقات اولیه، CISO تنظیمات دیوار آتش داخلی را در 22 نوامبر 2023 تضعیف کرد. دو روز قبل، این کارمند به میل خود نامه استعفای خود را ارائه کرد.

در 6 دسامبر 2023، او سمت خود را ترک کرد، اما باید به شرکت در مورد تغییرات ایجاد شده در تنظیمات امنیتی هشدار می داد. اوزیس نام کارمند سابق را فاش نکرد.

طبق گزارش رسانه های محلی، این شرکت با پلیس تماس گرفت تا این اطلاعات را تأیید کند و همچنین ادعای خسارت را علیه همکار سابق خود ارائه کرد.

“انتظار می رود پلیس ابتدا بررسی کند که آیا آقای الف با تغییر خودسرانه سیاست امنیتی و امکان تماس با یک گروه هکر به نیروهای هکر ناشناس اجازه نفوذ داده است یا خیر.”

گزارش های محلی

تیم Ozys به همراه شرکت امنیتی Theori، سرویس اطلاعات ملی، پلیس و آژانس اینترنت و امنیت محلی در حال بررسی این حادثه هستند. به طور خاص، دخالت هکرهای کره شمالی از گروه لازاروس در حال بررسی است.

این شرکت قول داده است که برنامه بازیابی صندوق و زمان اجرای آن را به اطلاع کاربران برساند.

در ابتدای سال، پل زنجیره‌ای پل Orbit مورد حمله هکری قرار گرفت. مهاجمان دارایی های رمزنگاری شده به ارزش بیش از 80 میلیون دلار را خارج کردند. توسعه دهندگان Orbit Chain با درخواست مسدود کردن دارایی های رمزنگاری سرقت شده به صرافی های بزرگ رمزنگاری روی آوردند.

ما را در Google News دنبال کنید

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا