اخبار رمز ارز

بنیاد Fetch.ai برای تمرکززدایی اقتصاد اشیا با Peaq، Bosch

بنیاد Fetch.ai همکاری با peaq، بلاک چین برای برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی، و بوش، تولیدکننده پیشرو جهانی اینترنت اشیا را اعلام کرد.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، Peaq بلاک چین لایه 1 را برای کمک به Fetch.ai در دستیابی به اهداف خود برای ارتقای هوش مصنوعی و تمرکززدایی در اقتصاد اشیا یکپارچه خواهد کرد. این توسعه مبتنی بر همکاری های قبلی بین peaq، Fetch.ai و Bosch است.

با پیوستن به این بنیاد، peaq ستون فقرات را برای تقویت اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی در اقتصاد اشیاء فراهم می‌کند – یک الگوی اقتصادی جدید که در آن دستگاه‌های متصل به طور مستقل ارزش ایجاد می‌کنند و از عوامل هوش مصنوعی Fetch.ai استفاده می‌کنند.

بنیاد Fetch.ai

بنیاد Fetch.ai قبلاً گفته بود که 100 میلیون دلار به یک برنامه زیرساختی به نام Fetch Compute اختصاص داده است که ابزارهای توسعه‌دهندگان، قدرت محاسباتی و فرصت‌های آموزشی را گسترش می‌دهد و اعتبار GPU را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

ماه گذشته، Fetch.ai با Deutsche Telekom برای ترویج توسعه فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت web3 همکاری کرد.

Fetch.ai پروژه ای است که برای ارائه بلاک چین با زیرساخت مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده است. در میان ابتکارات اخیر، توکن بومی Fetch.ai (FET) به یکی از برندگان برتر در 24 ساعت گذشته تبدیل شده است.

بر اساس داده های CoinMarketCap، این توکن بیش از 22 درصد افزایش یافت و به قیمت 2.23 دلار رسید. در ماه گذشته، قیمت توکن 326 درصد افزایش یافت که نشان دهنده رشد ثابت در پس زمینه ابتکارات اخیر است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا