اخبار رمز ارز

کاربران CoinGecko خرابی را به دلیل نقص پلت فرم گزارش می کنند

صفحات CoinGecko در تاریخ 6 مارس برای مدت کوتاهی در دسترس نبودند زیرا احساسات صعودی شرکت کنندگان ارزهای دیجیتال را در پی سقوط بیت کوین به بالاترین حد خود در روز قبل فرا گرفت.

برخی از کاربران CoinGecko از توقف موقت داده‌ها و پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال خبر دادند، زیرا بازارها پس از افتی که باعث انحلال 1 میلیارد دلاری در 5 مارس شد، بهبود یافتند.

CoinGecko ظاهراً در زمان انتشار نسخه پشتیبان بود و شرکت‌کنندگان در رسانه‌های اجتماعی ارز دیجیتال در سایت‌هایی مانند X از این حادثه به عنوان سیگنال دیگری از حرکت صعودی در اکوسیستم دارایی دیجیتال استقبال کردند.

این پلتفرم احتمالاً به دلیل افزایش ترافیک و افزایش استفاده در روزی که سرمایه‌گذاران کاهش قیمت را خریدند، یک نقص کوتاه مدت را تجربه کرد. بر اساس گزارش CoinGecko، ارزش کل بازار کریپتو با جهش 3.5 درصدی به 2.62 تریلیون دلار رسید.

در حالی که احساسات عمومی به سمت اظهارات صعودی متمایل بود، برخی از کاربران از این رویداد ناراضی بودند و خاطرنشان کردند که ارائه دهندگان خدمات باید مقیاس و عملیات بهتری را با ضخیم شدن بازار افزایشی به رخ بکشند.

CoinGecko تنها پلتفرمی نیست که در دوره‌های ترافیکی سرسام‌آور امسال دچار لرزش شده است. صرافی کریپتو کوین‌بیس نیز در سه نوبت در عرض دو هفته دچار اختلال شد. این پدیده قابل انتظار است زیرا کاربران بیشتری، به ویژه خرده‌فروشی‌ها، بازار ارزهای دیجیتال را در جستجوی سودهای بزرگ هجوم می‌آورند.

شاخص ترس و طمع کریپتو نشان می‌دهد که احساسات بازار حتی بالاتر از اوج چرخه صعودی سال 2021 است، جایی که بیت کوین (BTC) برای اولین بار به 69000 دلار رسید و اتر (ETH) از 4000 دلار عبور کرد.

کاربران CoinGecko خرابی را به دلیل نقص پلتفرم گزارش می کنند - 1
شاخص ترس و طمع رمزنگاری | منبع: alternative.me


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا