اخبار رمز ارز

پروژه های جدید در این هفته ODIN,STACKS,NAVCOIN,RENTIBLE

با نزدیک شدن به پایان سال 2021، ما همچنان شاهد افزایش بی سابقه علاقه به فضای بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستیم. کل فضای ارزهای دیجیتال، طبق گزارش  CoinMarketCap (CMC)، در حال حاضر دارای ارزش بازار 2,209,929,921,879 دلار است.

برای اینکه خوانندگان خود را از اتفاقات فضای بلاک چین و ارزهای دیجیتال مطلع کنیم، برخی از برترین رویدادهای رمزنگاری آتی را که انتظار می رود هفته آینده برگزار شوند را منتشر کرده ایم. راه اندازی پروتکل ODIN Alfheim NFT و Rentible BSC staking برنامه برخی از رویدادهای ارزهای دیجیتالی هستند که هفته آینده انتظار می رود.

 

ODIN

شبکه اوراکل داده غیرمتمرکز، پروتکل ODIN در چند هفته گذشته مجموعه ای از  NFT را راه اندازی کرده است. طبق گفته پلتفرم، این  NFTها به افزایش آگاهی و همچنین پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال کمک می‌کند.

هفته آینده، ODIN راه اندازی Alfheim خود را آغاز خواهد کرد. این معرفی دقیقاً از پروتکل ODIN Muspelheim – The Fire Beings و Midgard – The Humans NFT پیروی می کند.

 

Stacks (STX)

Stacks (STX) اخیراً از راه اندازی NFT  درجه اول خود خبر داد. همچنین علاقه مندان می توانند ثبت نام کنند و عضوس از Magic Ape School باشند.

minting  فروش عمومی در 21 دسامبر انجام خواهد شد و لیست خصوصی افراد دعوت شده برای 20 دسامبر 2021 برنامه ریزی شده است.

 

Navcoin

شبکه Navcoin اخیراً ارتقاء هسته 7.0 Discovery خود را تأیید کرده است. طبق گزارش ها، راه اندازی هسته 7.0 قرار است در ارتفاع بلوک 5,826,240 انجام شود. تخمین زده می شود که در 23 دسامبر 2021، حدود ساعت 5 بعد از ظهر (UTC) استخراج شود.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که در طول ارتقا، کلیه برداشت‌ها و واریز‌ها در Navcoin متوقف می‌شود.

 

Rentible

ماه دسامبر برای Rentible با شرایط خوبی آغاز شد. در 3 دسامبر 2021، این پلتفرم از طراحی متاورس خود رونمایی کرد. Rentible همچنین جزئیات برنامه سهام آینده Binance Smart Chain (BSC) خود را منتشر کرده است.

انتظار می‌رود که برنامه استیکینگ در 24 دسامبر 2021 انجام شود. جدا از این راه‌اندازی، Rentible همچنین برنامه‌هایی را برای راه‌اندازی پل BSC خود در 27 دسامبر فاش کرده است و راه‌اندازی بتا برای 31 دسامبر 2021 برنامه‌ریزی شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا