اخبار رمز ارز

پیش فروش ROE شرکت Borroe Finance امیدوار کننده است و می تواند از BONK و SUI پیشی بگیرد

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در حالی که BONK (BONK) و SUI (SUI) روند نزولی قیمت را تجربه کرده اند، Borroe Finance (ROE) به عنوان چراغ امید برای دارندگان آنها ظاهر شده است.

سفر هیجان انگیز پیش فروش ROE همیشه قابل ستایش شده است و به طور بالقوه می تواند پس از انتشار رسمی از BONK و SUI پیشی بگیرد. بیایید در مورد این سکه های برتر DeFi بیشتر بدانیم.

Borroe Finance: باز کردن فرصت های ثروت

علیرغم اینکه یک نشانه پیش فروش است، Borroe Finance به یک کالای داغ در بین سرمایه گذاران تبدیل شده است. پیش فروش مداوم آن به گواهی فرصت های ثروت عظیم تبدیل شده است. از آنجایی که ROE مسیر خود را از 0.01 دلار در مرحله بتا به 0.02 دلار در مرحله نهایی طی کرده است، سرمایه گذاران در حال حاضر از 100٪ ROI برخوردار هستند. این امر باعث شده است که سرمایه گذاران در مورد سایر ارزهای دیجیتال تجدید نظر کنند.

علاوه بر این، Borroe Finance یک بازار سرمایه گذاری جمعی مبتنی بر هوش مصنوعی است. علاوه بر این، پلت فرم نوآورانه آن به پرداخت‌کنندگان و کسب‌وکارهای Web3 کمک می‌کند تا با فروش درآمدها یا فاکتورهای آتی خود، جریان نقدی خود را افزایش دهند. علاوه بر آن، Borroe Finance یک بازار P2P را ساده می‌کند که در آن می‌تواند محبوب‌ترین NFT‌ها را که نشان‌دهنده درآمدهای آتی یا فاکتورهای آن‌ها هستند، با نرخ‌های تخفیفی بفروشد.

علاوه بر این، Borroe Finance از ابزارهای DeFi مانند استخر نقدینگی و پروتکل CrossFi برای نوآوری DeFi استفاده می کند. این موضوع بیشتر علاقه مندان به DeFi را تحت تاثیر قرار داده است. در نتیجه، Borroe Finance تاکنون 278 میلیون توکن ROE فروخته است.

علاوه بر این، Borroe Finance در حال آماده شدن برای خروج از مراحل پیش فروش با نرخ 0.025 دلار به ازای هر توکن ROE است. این 25 درصد سود اضافی در سرمایه گذاری فعلی ROE ارائه می دهد. بنابراین، کارشناسان ROE را یکی از ارزهای دیجیتال امیدوارکننده برای خرید می دانند.

هشدار قرمز برای BONK

علیرغم اجرای فوق‌العاده در ماه مارس، BONK در آغاز ماه آوریل کاهش یافت. BONK تنها در 3 روز در ماه آوریل سقوط گسترده 20.91٪ را تجربه کرد. این کاهش قیمت BONK باعث هرج و مرج در احساسات بازار ممتیک شد.

از آنجایی که بیت کوین در ابتدای آوریل سقوط شدیدی داشت، میم کوین ها همان مسیر را منعکس کردند. به همین ترتیب، BONK نیز از این قاعده مستثنی نبود. با این حال، BONK با قیمت 0.000022 دلار با ارزش بازار کریپتو 1.44 میلیارد دلار معامله می شد. BONK در نمودار ماهانه 10.80 درصد کاهش داشت.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل تکنیکال کاهش در حرکت بازار BONK را نشان داد. شاخص هایی مانند سطح RSI به زیر خط وسط سقوط کرد و فشار فروش شدید را برای BONK نشان داد. کارشناسان می گویند BONK ممکن است کاهش بیشتری را تا 0.000018 دلار تجربه کند.

SUI با Revolut شریک است

در آخرین هفته ماه مارس، SUI یک همکاری برجسته با Revolut برای آموزش و پذیرش بلاک چین توربوشارژ در سراسر جهان را اعلام کرد. علاوه بر این، این ادغام موج جدیدی از کاربران را که مشتاق کشف فناوری بلاک چین و پیوستن به جامعه SUI هستند، بیشتر خواهد کرد.

علاوه بر این، SUI از هفته آخر ماه مارس کاهش قیمت را تجربه کرده است. با آمدن به هفته اول آوریل، SUI از آن زمان تاکنون 9 درصد کاهش یافته است. با این حال، SUI هنوز در SMA 50 روزه و 200 روزه راحت بود. SUI حدود 1.75 دلار معامله می شد. افت قیمت این SUI باعث شده است که RSI و MACD عملکرد ضعیفی داشته باشند.

علاوه بر این، کاهش قابل توجهی در ارزش بازار و حجم معاملات SUI وجود داشت. این احساسات منفی مداوم باعث ایجاد نگرانی در بین دارندگان SUI شده است. اگر SUI تصمیم بگیرد که تحت تأثیر نزولی باقی بماند، ممکن است در ماه های آینده به 1.40 دلار کاهش یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه، به وب سایت پیش فروش Borroe Finance (ROE) مراجعه کنید یا از طریق تلگرام به انجمن بپیوندید | توییتر

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا