اخبار رمز ارز

پیش فروش Dogeverse افزایش می یابد و به دستاوردهای عمده در زنجیره ها چشم دوخته است

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

پیش فروش توکن Dogeverse با هنگفتی راه اندازی می شود و 250 هزار دلار در ساعات افتتاحیه جمع آوری می کند و با رویکرد چند زنجیره ای خود در شش بلاک چین اصلی علاقه را برانگیخته است.

یک میم کوین تازه وارد بازار شده و در دقایق ابتدایی خود 250 هزار دلار جمع آوری کرده است. با انباشته شدن نهنگ ها، فعالان بازار ممکن است با دنبال کردن پول هوشمند و خرید و شرط بندی Dogeverse در پیش فروش، عملکرد خوبی داشته باشند. Dogeverse رویکردی آوانگارد و چند زنجیره ای را در پیش گرفته و بر روی شش بزرگترین بلاک چین فعال شده با قراردادهای هوشمند در صنعت راه اندازی می شود.

با شروع با اتریوم، BSC، و Polygon، پروژه جدید به زودی به سایر بازیکنان سنگین مانند Solana، Base و Avalanche خواهد رسید. این چشم انداز، چشم انداز باغ دیواری کنونی صنعت را در هم می شکند و حرکتی پرانرژی ارائه می دهد که همه جوامع بلاک چین می توانند از آن حمایت کنند.

شکاف در بازار برای سکه سگ چند زنجیره ای

یک شکاف در بازار برای یک میم کوین موجود در همه بازارهای زنجیره ای وجود دارد. تا زمانی که معامله گران بخواهند وارد محیط خطرناک CEX های نگهبانی شوند، به سکه های میم محدود می شوند که کیف پولشان پشتیبانی می کند.

اما این مورد در مورد Dogeverse صدق نمی کند، یک میم کوین که فلسفه «بی مرزی» کریپتو را درونی می کند. پیش فروش Dogeverse از 0.00029 دلار آغاز می شود و انتظار می رود در طول کمپین به صورت تدریجی افزایش یابد.

قیمت مرحله نهایی پیش فروش 0.000305 دلار خواهد بود. کاربران علاقه مند می توانند با دنبال کردن آخرین اخبار Dogeverse از آن مطلع شوند ایکس یا به تلگرام آن بپیوندید.

به زودی روز دوج فرا می رسد، ماسک انتظار داشت میم ها را منتشر کند

هرگز روز کسل کننده ای در فضای میم سکه وجود ندارد، به خصوص وقتی که ایلان ماسک، غول تجارت چند میلیاردر به مهمانی می پیوندد. ماسک اغلب به خاطر نقش مهمی که در موفقیت سکه در سال 2021 داشت، «پدر دوج» نامیده می‌شود.

جدیدترین میم ماسک مربوط به سکه توییت بر روی روز سنت پاتریک متمرکز شده است، و چندین سگ را با کلاه به تصویر می کشد، که به طور بالقوه اشاره ای به سمت سکه مد روز Dogwifhat است.

اما با نزدیک شدن به روز دوج (4/20)، جنون بعدی سکه‌های میم با مشک‌ها ممکن است قریب‌الوقوع باشد. 4/20 به عنوان روز دوج در ادای احترام به ماسک انتخاب شد، با توجه به اینکه ظاهراً روز مورد علاقه او است. بنابراین، اگر روزی برای ماسک وجود داشته باشد که سکه‌های میم را پمپ کند، آن روز دوج است.

با آوردن نوآوری چند زنجیره ای Dogeverse، آشکار است که یک مدعی جدید امیدوار کننده وارد مسابقه شده است. صنعت کریپتو به طور مداوم در حال تحول است و برای بسیاری از پروژه ها، رسیدگی به این امر بیش از حد است. به همین دلیل است که بسیاری از آنها در طول زمان رها می‌شوند و تنها آنهایی که می‌توانند سازگار شوند زنده می‌مانند.

اما تطبیق پذیری Dogeverse امیدوار کننده است. توانایی تله پورت بین بلاک چین ها به این معنی است که در مرکز هر روایت در حال ظهور باقی می ماند، چه SOL: ETH ورق زدن یا چرخش انبوه به Base.

کاربران در حال پل زدن به پایگاه هستند

آخرین روایت نوظهور مهاجرت انبوه به Base است، با تحلیلگران گزارش می‌دهند که تراکنش‌های Solana با شکست مواجه شده‌اند و اتریوم بسیار پرهزینه است و به Base امکان می‌دهد جامعه وسیعی را جمع‌آوری کند.

در واقع، این باعث می‌شود که قیمت سکه‌های میم پایه به شدت افزایش یابد. برت، رهبر بازار، ارزش بازار 705 میلیون دلاری دارد که امروز 5 درصد، این هفته 21 درصد و در ماه جاری 112 درصد افزایش یافته است. در همین حال، میم کوین نایب قهرمان آن، Degen، امروز 12 درصد و در این ماه 141 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر ارزش بازار آن 548 میلیون دلار است.

اما در حالی که این رمزارزها در مسیر تک زنجیره‌ای که به خوبی سفر کرده‌اند، سرمایه‌گذاری می‌کنند، Dogeverse در حال آزاد شدن است و پتانسیل نقدینگی عظیمی را باز می‌کند و در عین حال جوامع بلاک چین متفاوت را به هم متصل می‌کند.

مجموع عرضه 200 میلیارد توکن دارد که 15 درصد آن به پیش فروش و 10 درصد به پاداش اختصاص داده شده است. سرمایه گذاران پیش فروش می توانند فوراً توکن های DOGEVERSE خود را به اشتراک بگذارند و در حال حاضر 14413٪ APY را به دست می آورند. با این حال، با قرار گرفتن توکن های بیشتر، این کاهش می یابد.

Dogeverse پتانسیل آینده میم کوین ها را مثال می زند. آنها دیگر به استانداردهای توکن و قراردادهای هوشمند بلاک چین محدود نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر، از پیش فروش Dogeverse دیدن کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا