اخبار رمز ارز

ETF بیت کوین Grayscale به خونریزی قبل از نصف شدن ادامه می دهد

علیرغم خروج از GBTC Grayscale و تغییر در سهم بازار، حجم معاملات بیت‌کوین ETF بی‌سابقه در 8 آوریل از 200 میلیارد دلار فراتر رفت.

ETF بیت کوین (BTC) تبدیل شده Grayscale 154.9 میلیون دلار کاهش یافت و به 19.4 میلیون دلار خروجی انباشته از هر 10 محصول سرمایه گذاری بیت کوین نقطه ای ایالات متحده، به ازای SoSoValue کمک کرد. ردیاب داده، صندوق IBIT بلک راک را با 128.6 میلیون دلار ورودی به عنوان بزرگترین پذیرنده تقاضای سرمایه گذاران رتبه بندی کرد.

Bitwise 3.7 میلیون دلار پس از BlackRock به عنوان دومین ورودی بزرگ روز، Fidelity با 3 میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفت. شش صادرکننده ETF بیت کوین، ورودی های خالص روزانه را مشخص نکردند زیرا محصولات پیش از نصف شدن بیت کوین، سود نوسانی را تجربه کردند.

با این وجود، حجم معاملات انباشته از ماه گذشته دو برابر شده است، زمانی که اعداد برای اولین بار به 100 میلیارد دلار پس از تایید فهرست از SEC ایالات متحده رسید. در ژانویه.

بیت کوین ETF
مشاهده ورودی روزانه ETF BTC | منبع: SoSoValue

مدیر عامل Grayscale: خروجی بیت کوین ETF در حال رسیدن به تعادل است

به گزارش رویترز، مدیر عامل Grayscale، Michael Sonneshein اظهار داشت که خروج از مدیر دارایی های رمزنگاری احتمالاً به تعادل رسیده است، به دلیل روندهای قطعی در پرونده های ورشکستگی مانند FTX Sam Bankman-Fried.

کریپتوفارسگزارش داد که دارایی FTX قبلا بیش از 2 میلیارد دلار از سهام GBTC را نقد کرده است. Sonnesnshein همچنین معتقد است کاهش متعاقب کارمزدهای Grayscale باعث تحریک تقاضا برای بیت کوین ETF آن به عنوان یک صادرکننده فعلی و رهبر بازار خواهد شد.

بلک راک سهم بازار ETF بیت کوین را تصاحب کرد

در حالی که Grayscale از تعیین بالاترین هزینه های بیت کوین ETF در صنعت استفاده می کند، این شرکت جایگاه خود را به ناشران جدید از دست داده است. شرکت Sonnenshein در ابتدای سال بیش از 50 درصد از سهم بازار را در اختیار داشت اما در زمان انتشار به زیر 25 درصد رسید.

BlackRock استوار وال استریت Grayscale را به عنوان رهبر ETF بیت کوین ارتقا داد و اکنون حدود 52 درصد از سهم بازار 22 درصد افزایش یافته است. این تغییر، Grayscale را در رتبه دوم و سهم 16.9 درصدی Fidelity را در رتبه سوم قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا