اخبار رمز ارز

پیش فروش Algotech باعث می شود که نهنگ های Dogecoin و Solana وارد آن شوند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

تنها 42 درصد از دارندگان DOGE با کاهش 70 درصدی SOL از اوج، سود می برند. نهنگ‌ها اکنون به Algotech (ALGT) برای تعادل مجدد سبد سهام توجه دارند.

طبق آمار Cryptorank، تنها 42 درصد از دارندگان Dogecoin (DOGE) سود دارند و این رقم با Solana (SOL) بدتر می شود که بیش از 70 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.

نهنگ‌ها شروع به ایجاد تعادل مجدد در پرتفوی خود کرده‌اند و یک نام در میان ارزهای دیجیتالی که می‌خرند برجسته است – Algotech (ALGT).

مسیر Dogecoin فراتر از هیاهو

Dogecoin همیشه یک دارایی سوداگرانه بوده است. علیرغم نداشتن پایه های اساسی، کاغذ سفید و نقشه راه، سرمایه گذاران مختلف را جذب کرده است، زیرا تاج سکه میم را به خود اختصاص داده است.

ارزش Dogecoin از زمان راه اندازی به طور تصاعدی افزایش یافته است، اما زمانی فرا رسیده است که سرمایه گذاران از خود می پرسند که چه ارزشی به همراه دارد. این سوال و پاسخ‌هایی که پیدا شده است منجر به خروج سرمایه‌گذاران از Doge به نام‌های کمتر شناخته شده با اصول بنیادین شده است. Algotech (ALGT) یکی از بزرگترین ذینفعان این امر است، زیرا پیش فروش آن در دو روز اول به 1.1 میلیون دلار رسید.

نقطه درد سولانا

در حالی که Dogecoin به خود می‌بالد که یک میم کوین با ارزش کیفی صفر اما جذابیت اجتماعی زیادی دارد، سولانا ترکیبی از هر دو را دارد. این ارز دیجیتال که به عنوان یک قاتل اتریوم (ETH) ایجاد شده است، به طور تصاعدی رشد کرده و به یکی از 10 سکه برتر از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.

علیرغم این رشد، سطح هدف خود را خراش نداده است – از نظر مقیاس پذیری از اتریوم پیشی بگیرد. یخ زدن گاه به گاه بلاک چین نیز به علت آن کمک نمی کند. اتریوم 2.0، علیرغم مشکلات مقیاس پذیری، ثابت کرده است که جایگزین بسیار بهتری برای Solana است. این مسائل نهنگ های سولانا را وادار می کند تا برخی از توکن های خود را در پروژه های جدیدتر متنوع کنند.

موارد استفاده جامد Algotech

در سرتاسر انجمن‌ها و گروه‌های چت، سرمایه‌گذاران Solana و Dogecoin در مورد یک ارز دیجیتال جدید با یک مورد استفاده قوی، یک تیم توسعه قوی و احساسات خوب هستند.

Algotech (ALGT) یک پلتفرم معاملاتی الگوریتم غیرمتمرکز است که نیازهای دانش معامله گران جدید و نیازهای تخصصی افراد متخصص را برآورده می کند. از سیستم های خودکار و الگوریتمی استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که معاملات هیجانی به حداقل کاهش می یابد در حالی که معاملات شماتیک و استراتژیک رونق می گیرند.

Algotech در زمان افزایش تقاضا برای معاملات خودکار در حال ظهور است. با داشتن رقبای اندک، قصد دارد خود را به عنوان یک رهبر بازار تثبیت کند.

در قلب پلتفرم Algotech توکن ALGT آن قرار دارد. ALGT یک توکن ERC-20 است که برای حقوق رای در توسعه آینده استفاده خواهد شد. بر اساس تعداد توکن های نگهداری شده، سود سهام نیز عمدتاً از کارمزدهای معاملاتی تقسیم می شود.

رویداد پیش فروش Algotech رکورد شکست و اولین ارز دیجیتالی شد که در دو روز اول پیش فروش ۱.۱ میلیون دلار به دست آورد. پس از رویداد پیش فروش چهار مرحله ای، تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت Algotech از 0.04 دلار فعلی به 0.15 دلار افزایش یافته است. این افزایش 275 درصدی آغاز ظهور Algotech و جلب توجه بیشتر نهنگ ها در سایر شبکه های بلاک چین خواهد بود.

برای جزئیات بیشتر در مورد این پروژه:

از پیش فروش Algotech دیدن کنید

به انجمن Algotech بپیوندید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا