اخبار رمز ارز

پیش فروش صرافی DTX با جمع آوری 120 هزار دلاری Dogecoin، Dogwifhat مواجه شد.

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

تبادل DTX عملکرد فوق العاده پیش فروش، تحلیلگران را متقاعد کرده است که از Dogecoin و Dogwifhat پیشی خواهد گرفت.

طی سه سه ماهه اخیر، تمایل سرمایه گذاران نهادی به ارزهای دیجیتال افزایش یافته است. این منجر به جریان های عظیم به دارایی های رمزنگاری شده است. اکثر قیمت‌های دارایی‌ها در سال جاری در نتیجه این جریان‌ها به ارتفاعات بی‌سابقه‌ای رسیده است که در چند ماه گذشته مشاهده شده است.

به نظر می رسد معامله گران مختلف دیدگاه های متفاوتی از پویایی بازار دارند. سرمایه گذاران نزولی اصلاح قیمت را پیشنهاد می کنند زیرا معتقدند اکثر دارایی ها به چرخه های اوج خود رسیده اند. معامله گران صعودی بر اساس نصف شدن قریب الوقوع بیت کوین، سودهای بیشتری در بازار پیش بینی می کنند. سرمایه‌گذاران سنتی دارایی‌های ارزهای دیجیتال را به دلیل نوسانات زیاد آن‌ها خطرناک می‌دانند.

تحلیلگران دیدگاه سرمایه گذاران نزولی را دوم می کنند و اصلاح قیمت را پیشنهاد می کنند. افزایش اخیر قیمت آلتکوین های مختلف این استدلال را ثابت می کند. Dogwifhat و Dogecoin که اخیرا رشد نشان داده بودند، در آستانه یک روند نزولی قرار دارند. بنابراین، رشد چشمگیر آنها تحت الشعاع پروژه های نوظهور قرار می گیرد.

Dogecoin به زودی روند نزولی را تجربه خواهد کرد

محبوب ترین memecoin، Dogecoin، همچنین یکی از فرارترین دارایی های دیجیتال است. از زمان شروع روند صعودی، بازار ارزهای دیجیتال حول محور DOGE جمع شده است. از سوی دیگر، معامله گران خرس، هنگامی که متوجه اصلاحات می شوند، در مورد کاهش قیمت در بازارهای بزرگتر هشدار می دهند. DOGE طی یک هفته 12 درصد کاهش یافته است.

با کاهش قیمت به 18 درصد، احساسات بازار برای DOGE بدبینانه شده است. به نظر می رسد در حال حاضر اعتماد سرمایه گذاران به میم کوین در حال لرزیدن است. این امر با عوامل کلان اقتصادی به کاهش بیشتر قیمت ها کمک کرده است. بنابراین سکه میم در حال حاضر دیدگاه امیدوارکننده ای ندارد.

کاهش احساسات بازار برای Dogwifhat

Dogwifhat در سال 2024 از افزایش قیمت عظیمی برخوردار بوده است. با این حال، اخیراً به دلیل کاهش احساسات بازار و توقف در جنون میم کوین، شاهد خروجی بوده است. مدتی است که نمودار قرمز را به نمایش می گذارد و طی یک هفته افت دو رقمی را به ثبت رسانده است.

اصلاح منفی قیمت بر معیارهای اجتماعی تأثیر گذاشته است زیرا احساسات کاهش یافته وجود دارد که نشان دهنده شیوع احساسات نزولی در بازار است. میم کوین کاهش حجم اجتماعی را تجربه کرد. RSI در حالی که MACD یک متقاطع نزولی را به نمایش گذاشت، کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش بیشتر قیمت است.

بنابراین، به نظر می‌رسد میم کوین‌ها در تلاش هستند تا بازدهی قریب‌الوقوع را به سرمایه‌گذاران بدهند. در این سناریو، DTX Exchange با پیش فروش فزاینده و ویژگی های پیشرفته خود از هر دو کوین میم پیشی گرفته است.

پیش فروش فزاینده DTX شور و هیجان بازار را برانگیخته است

صرافی DTX یک بورس تجاری پویا است که زیرساخت های پیشرفته را ارائه می دهد و هدف آن انقلابی کردن صنعت تجارت از طریق ویژگی های تجاری بی بدیل است. DTX اولین صرافی در مقیاس بزرگ است که اهرم 1000X را بدون نیاز به KYC ارائه می‌کند و معامله‌گران را قادر می‌سازد تا بازدهی بالایی داشته باشند.

این پلتفرم کارایی معاملات را با استخرهای نقدینگی توزیع شده به حداکثر می‌رساند و از معاملات روان با کاهش لغزش اطمینان می‌دهد. علاوه بر این، طیف متنوعی از محصولات، از جمله کیف پول DTX و حساب های چند لایه، پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربر و بهبود تجربه کلی معاملات را ارائه می دهد.

رویکرد جامعه محور این پلتفرم به معامله گران این امکان را می دهد تا سرمایه گذاری های خود را با کارمزد معاملاتی پایین بهینه کنند.

اعضای جامعه از حق حاکمیت و رای برخوردار هستند و به زودی به ایردراپ های احتمالی دسترسی خواهند داشت. با توجه به چشم‌انداز امیدوارکننده این پروژه، قیمت فعلی 0.02 دلار زمان مناسبی برای مشارکت سرمایه‌گذاران در پیش‌فروش DTX است.

برای آشنایی بیشتر با این پروژه، از پیش فروش DTX دیدن کنید یا به انجمن DTX بپیوندید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا