اخبار رمز ارز

پیش فروش دی استریم سرمایه گذاران سولانا و کاردانو را در بحبوحه جهش بازار جذب می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

پس از یک سال سخت، بازار کریپتو افزایش یافت و پیش فروش امیدوارکننده DeeStream (DST) را برجسته کرد.

سال 2022 بهترین سال برای دارندگان رمز ارزها نبود. نه تنها زمستان سخت کریپتو آغاز شد، بلکه برخی از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال مانند FTX اعلام ورشکستگی کردند که باعث شد مردم پول خود را از دست بدهند. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، حتی بزرگتر از آن، بازار کریپتو بیش از 1 تریلیون دلار از دست داد.

اکنون، 14 ماه بعد، بازار ارزهای دیجیتال مانند سال 2021 افزایش یافته است و قیمت بیت کوین (BTC) را برای اولین بار در سه سال گذشته به 52759 دلار رسانده است. این افزایش، نقطه اوج بهبود آهسته اما پیوسته بازار از سال 2023 است. نمی‌توان آن را در زمانی بهتر از زمان پیش‌فروش DeeStream (DST) که سرمایه‌گذاران در Solana (SOL) و Cardano (ADA) حرکت می‌کنند، رخ داد. برای خرید توکن های DST قبل از راه اندازی.

معرفی پیش فروش DeeStream (DST).

DeeStream اولین پلتفرم تجاری غیرمتمرکز در جهان است که قرار است بر بازاری که قبلا استفاده نشده بود تسلط یابد. DeeStream اولین مرحله پیش فروش خود را باز کرده است و 210 میلیارد توکن به قیمت 0.035 دلار به ازای هر توکن فروخته است. برای پروژه‌ای با مزیت حرکت اول قوی و پیش‌بینی درآمد 30 برابری، DeeStream (DST) عملاً توکن‌های خود را با این قیمت ارائه می‌کند.

استقبال از پیش فروش DeeStream به طور کلی مثبت بوده است. سرمایه گذاران در سرتاسر بازار کریپتو، از جمله دارندگان توکن کاردانو و سولانا، در آن شرکت کردند. تبلیغات در مورد این ارز دیجیتال بیشتر حول شفافیت و ثبات متمرکز شده است.

زمستان بازار کریپتو که اکنون در حال آب شدن است به سرمایه گذاران ثابت کرده است که سرمایه گذاری مطمئنی وجود ندارد. با این حال، سرمایه گذاری در سکه های پایدار احتمال ضرر را کاهش می دهد. هنگامی که بحث شفافیت و ثبات به میان می آید، DeeStream یک کشتی فشرده را اداره می کند. اولاً، حسابرسی ها را تکمیل کرده و نقدینگی را مادام العمر قفل کرده است. ثانیاً، DST همه تراکنش ها را باز و در دسترس کاربران خواهد داشت.

سرمایه گذاران در سولانا و کاردانو به اندازه کافی در اطراف بلوک سرمایه گذاری بوده اند تا بدانند که شفافیت و ثبات برای هر سرمایه گذاری بسیار مهم است.

سرمایه گذاران سولانا و کاردانو به پیش فروش 30 برابری DeeStream چشم دوخته اند

سرمایه گذاران سولانا و کاردانو پیش فروش دی استریم را بسیار ارزشمند می دانند و برخی از تحلیلگران نیز موافق هستند. با توجه به اینکه کارشناسان آن را سرمایه‌گذاری سال می‌نامند و انتظار دارند که به وضعیت بلوچی برسد، سرمایه‌گذاران امیدوارند تا 30 برابر سرمایه‌گذاری احتمالی خود را ببینند.

در اینجا چیزی است که سرمایه گذاران اولیه دریافت می کنند:

  • حقوق حاکمیتی
  • تقسیم درآمد 50:50
  • دسترسی زودهنگام به نسخه های آلفا و بتا
  • فرصتی برای پیوستن به برنامه پاداش

جهش بازار کریپتو تنها انگیزه بزرگتری برای سرمایه گذاران سولانا و کاردانو است تا جهشی بزرگ از ایمان داشته باشند.

با مراجعه به وب سایت، درباره پیش فروش DeeStream (DST) اطلاعات بیشتری کسب کنید اینجا.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا