اخبار رمز ارز

پیش فروش توکن $RECQ سرمایه گذاران DOGE را در میان تغییرات بازار جذب می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در میان بازار غیرقابل پیش بینی Dogecoin، Rebel Satoshi's $RECQ به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری جدید در مرحله پیش فروش ظاهر می شود و دارندگان DOGE را مجذوب خود می کند.

پس از راه اندازی موفقیت آمیز ساتوشی شورشی ($RBLZ)، دومین توکن آن، $RECQ در پیش فروش فروخته می شود. از سوی دیگر، یکی از بهترین آلت‌کوین‌ها، Dogecoin (DOGE) علی‌رغم اعلام ایلان کاهش یافته است.

Rebel Satoshi فرصت دیگری را به سرمایه گذارانی می دهد که RBLZ دلار را از دست داده اند

جدیدترین پروژه memecoin، Rebel Satoshi بر اساس ایده آل های گای فاکس و ساتوشی ناکاموتو ساخته شده است. Rebel Satoshi برای به چالش کشیدن تمرکز رو به رشد بازار و برهم زدن وضعیت موجود طراحی شده است. جنبش Rebel Satoshi توسط جامعه اعضای Recusant رهبری می شود.

Rebel Satoshi دارای یک اکوسیستم توکن دوگانه متشکل از توکن‌های $RBLZ و $RECQ است که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده‌اند.

توکن $RBLZ نشانه عضویت و حاکمیت است، در حالی که نشانه $RECQ توکن ابزار است. پروژه میم کوین قصد دارد تا توکن RBLZ دلاری را به ارزش بازار 100 میلیون دلاری برساند. Rebel Satoshi با پیش فروش $RBLZ که در 29 فوریه به پایان رسید، بیش از 2.5 میلیون دلار جمع آوری کرد.

مجموع عرضه توکن $RECQ 3 میلیارد است و همچنین می توان از آن برای کسب پاداش و شرکت در Arcade استفاده کرد. Rebel Satoshi در حال حاضر پیش فروش توکن $RECQ را در چندین دور انجام می دهد.

پیش فروش در Early Bird Round با 0.0020 دلار به ازای $RECQ است. توکن $RECQ قبل از دور بعدی با 85 درصد افزایش به 0.0037 دلار خواهد رسید.

افزایش کل در توکن $RECQ تا پایان پیش فروش 400٪ به 0.0100 دلار خواهد رسید.

با وجود اعلام ایلان ماسک، دوج کوین به افت ادامه می دهد

پس از هفته‌ها تاخیر در افزایش بازار، ممکوین‌های برتر مانند Dogecoin (DOGE) سرانجام شاهد جهش بودند. در نتیجه، قیمت Dogecoin (DOGE) در 5 مارس به 0.20 دلار افزایش یافت و دوباره کاهش یافت. قیمت Dogecoin (DOGE) در 6 مارس 35٪ کاهش یافت و به 0.13 دلار رسید. در 13 مارس، ایلان ماسک اعلام کرد که Dogecoin (DOGE) روزی برای پرداخت در تسلا پذیرفته می شود.

این منجر به افزایش 38.4 درصدی Dogecoin (DOGE) به 0.18 دلار در 14 مارس شد. با این حال، قیمت Dogecoin (DOGE) مجدداً با 11.1 درصد کاهش به 0.16 دلار در 15 مارس رسید. علاوه بر این، با ورود بازار به اصلاح جزئی چشم انداز Dogecoin (DOGE) مثبت نیست.

کارشناسان کاهش بیشتر قیمت Dogecoin (DOGE) را در آینده پیش بینی می کنند. آنها پیش بینی می کنند که قیمت Dogecoin (DOGE) در ماه های آینده به زیر 0.10 دلار کاهش یابد.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا