اخبار رمز ارز

پپه در این هفته بیش از 250 درصد افزایش یافته است. شیبا اینو، دوج کوین را دنبال می کند

پپ کوین (PEPE) در این هفته بیش از 250 درصد افزایش یافته است و حرکت صعودی قابل توجهی را در بازار جهانی ارزهای دیجیتال نشان می دهد.

چندین میم کوین دیگر از جمله Bonk (BONK) نیز در این هفته سودهای دو رقمی را ثبت کرده اند.

صعود قابل توجه پپه

در میان هیاهوی بازار ارزهای دیجیتال، پپه کوین به عنوان یک بازیگر برجسته ظاهر شد و پس از سکه‌های میم مانند Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) قرار گرفت.

برخلاف تصورات اولیه از کاهش ارزش، PEPE مسیر متفاوتی را تجربه کرده است و در طول دوره‌هایی که روند معکوس‌شده در حدس و گمان‌ها وجود داشت، به دارایی میلیارد دلاری تبدیل شده است.

سفر پپه کوین در فوریه شاهد یک سیر صعودی ثابت بود که با افزایش 255 درصدی در طول هفته به اوج خود رسید، زیرا قیمت میم کوین به 0.00000041 دلار رسید. با تجزیه و تحلیل الگوهای نمودار هفتگی و روزانه، رشد پایدار نشان دهنده پتانسیل حرکت بیشتر به سمت بالا است.

در طول این افزایش، شش کیف پول برجسته در معاملات قابل توجه PEPE، شامل تقریباً 2 تریلیون سکه، مشغول شدند.

کل معاملات بالغ بر 4.37 میلیون دلار بوده که سودی نزدیک به 2 میلیون دلار برای معامله گران به همراه داشته است. این فعالیت قابل توجه بازار بر افزایش علاقه به PEPE تأکید می کند.

جنجال های پپه

با این حال، تجدید حیات PEPE باعث بازنگری مجدد به بحث های گذشته می شود. در ژانویه، تیم توکن PEPE به یک سری از تراکنش‌های مشکوک کیف پول پرداخت و از اعضای تیم سابق «شرور» فاصله گرفت. انکار سریع و شفاف سازی اینکه چنین فعالیت هایی با تیم فعلی مرتبط نیستند، حاکی از پیشینه پیچیده ای است که شامل توسعه دهندگان سرکش است.

علاوه بر این فتنه، سوء ظن ها در مورد دخالت تیم سابق به حادثه ای در آگوست 2023 باز می گردد، جایی که توسعه دهندگان سرکش 16 تریلیون سکه PEPE را به ارزش نزدیک به 16 میلیون دلار تصاحب کردند. علی‌رغم این چالش‌ها، PEPE نامزدی «Memecoin of the Year» را به دست آورده است و تأثیر آن را بر جامعه رمزنگاری و زیت‌گیست فرهنگی جشن می‌گیرد.

وضعیت فعلی پپه در بازار

براساس اطلاعات موجود در CoinGecko، پپ کوین 0.054174 دلار قیمت دارد که نشان دهنده افزایش 15.14 درصدی در 24 ساعت گذشته و افزایش 255 درصدی در هفته گذشته است.

با عرضه 420 تریلیون PEPE در گردش، ارزش بازار آن 1.77 میلیارد دلار است. افزایش PEPE در یک بازه زمانی کوتاه از زمان عرضه عمومی آن در آوریل 2023 قابل توجه است، زیرا تنها در سه هفته پس از انتشار به سرعت از مرز یک میلیارد دلاری ارزش بازار عبور کرد.

پپ کوین با استفاده از بلاک چین اتریوم (ETH) یک میم کوین محبوب است که با نوسانات شدید مشخص می شود. علیرغم بیانیه رسمی که ادعا می کند هیچ ارزش ذاتی یا انتظاری از بازده مالی وجود ندارد، بیش از صد هزار سرمایه گذار با PEPE در صرافی های بزرگ ارز دیجیتال درگیر شده اند.

طرح اولیه پپه کوین دارای یک مکانیسم کاهش تورم بود که درصد کمی از توکن ها را با هر تراکنش می سوزاند تا کمبود ایجاد کند. علاوه بر این، یک سیستم توزیع مجدد بخش‌هایی از تراکنش‌ها را به دارندگان توکن موجود تخصیص می‌دهد، که تعامل کاربر را تقویت می‌کند و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت را تشویق می‌کند.

روندهای رمزنگاری گسترده تر

در میان افزایش پپه، سایر سکه‌های میم دستاوردهای قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. Dogecoin (DOGE) در هفت روز گذشته 61٪ افزایش یافت، در حالی که Bonk شاهد افزایش قابل توجه 102.10٪ بود.

ارزش کلی بازار کریپتو به 2.4 تریلیون دلار افزایش یافته است که منعکس کننده دوره “طمع افراطی” در بین سرمایه گذاران است که ناشی از تسلط بیت کوین و معرفی ETF های بیت کوین است.

قابل ذکر است که موسسات مالی بزرگ مانند مریل لینچ بانک آمریکا و ولز فارگو وارد عرصه بیت کوین ETF شده اند و پذیرش جریان اصلی را افزایش داده اند.

این حرکت، همراه با امکان ارائه‌های جدید، به روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌کند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا