اخبار رمز ارز

بایننس مجبور به تبدیل 15 توکن به USDT می شود

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس مجبور به تبدیل 15 توکن به USDT خواهد شد.

دلایل تصمیم Binance در زمان مطبوعات نامشخص است. طبق اعلام پلتفرم امروز، بایننس در نیمه شب 21 آوریل، توکن ها را بر اساس وجوه کاربران در کیف پول بایننس آنها به USDT تبدیل خواهد کرد.

با این حال، کاربران می توانند تا این زمان توکن های airdropped یا حذف شده را پس بگیرند. پس از زمان مشخص شده، برداشت دارایی در دسترس نخواهد بود. سپرده گذاری هر یک از توکن های فوق دیگر پشتیبانی نمی شود و به حساب های کاربری واریز نمی شود.

در مجموع، تغییرات بر 15 توکن تأثیر می گذارد: امتیازات وفاداری Moeda (MDA)، هلیوم (HNT)، Mithril (MITH)، ​​DFI.Money (YFII)، پروتکل آینه (MIR)، توکن پاداش ونوس (VRT)، TokenClub (TCT). )، Augur (REP)، EasyFi (EZ)، Swerve (SWRV)، Boba Network (BOBA)، سرم (SRM)، رمز شبکه Raiden (RDN)، Cobak Token (CBK)، OnX Finance (ONX).

لطفاً توجه داشته باشید که بایننس این اطلاعیه را به‌روزرسانی می‌کند و پس از تکمیل تبدیل توکن‌های فوق‌الذکر به USDT، یک ایمیل جداگانه برای همه کاربران آسیب‌دیده ارسال می‌کند.»

تیم بایننس

در پایان ماه مارس، بایننس پشتیبانی از سپرده‌ها و برداشت‌های USDC در شبکه Tron (TRC20) را متوقف کرد. طبق گفته این صرافی، پس از 5 آوریل، استیبل کوین‌های USDC از طریق شبکه TRC20 به حساب‌های کاربران واریز نمی‌شوند. با این حال، کاربران همچنان می‌توانند به تجارت USDC در Binance ادامه دهند.

این تصمیم اندکی پس از آن اتخاذ شد که صادرکننده USDC Circle اعلام کرد که پشتیبانی از شبکه Tron را متوقف کرده است. USDC تا فوریه 2025 در Tron به فعالیت خود ادامه خواهد داد، اما هیچ استیبل کوین جدیدی در شبکه صادر نخواهد شد.

کاربران این فرصت را خواهند داشت که وجوه خود را به بلاک چین های دیگر منتقل کنند یا آنها را با ارز فیات مبادله کنند. Circle دلیل امتناع از حمایت از شبکه نسبتاً محبوب را فاش نکرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا