اخبار رمز ارز

پس از کاهش تولید، سهام استخراج کننده بیت کوین Argo Blockchain 8 درصد سقوط کرد

[ad_1]

پس از افشای کاهش 20 درصدی بیت کوین استخراج شده توسط شرکت ماینینگ مستقر در لندن در ژانویه، سهام بلاک چین آرگو روز دوشنبه 7.5 درصد سقوط کرد.

طبق به‌روزرسانی مالی ژانویه این شرکت، بلاک چین 124 بیت کوین استخراج کرد که نشان دهنده کاهش 20 درصدی در تولید روزانه بیت کوین نسبت به دسامبر 2023 است. این شرکت این کاهش را به «کاهش 16 درصدی قیمت هش بیت کوین» و عواملی مانند “کاهش های مربوط به آب و هوا” در کبک، کانادا، و تگزاس، ایالات متحده، جایی که تاسیسات آن واقع شده است.

کاهش قیمت هش در ژانویه 2024 ناشی از کارمزدهای کمتر تراکنش در شبکه بیت کوین و دشواری شبکه بالاتر در مقایسه با دسامبر 2023 بود.

بلاک چین آرگو

به گزارش فاینانس گوگل، پس از انتشار این خبر، سهام آرگو (ARBK) در بورس نزدک بیش از 7 درصد سقوط کرد و به 1.93 دلار رسید. به طور کلی، آرگو درآمدی معادل 5.3 میلیون دلار برای ژانویه گزارش کرد که نشان دهنده کاهش 19 درصدی نسبت به دسامبر 2023 است که در آن 6.6 میلیون دلار ثبت شد. همانطور که در گزارش مالی ذکر شده است، تا 31 ژانویه، آرگو تقریباً 18 بیت کوین در ترازنامه خود داشت.

توماس چیپس، مدیر عامل بلاک چین آرگو، در مورد کاهش تولید، خاطرنشان کرد که ماینرهای کریپتو یک منبع منحصر به فرد از تقاضای بار پایه را ارائه می دهند که می تواند به سرعت کاهش یابد تا برق برای سایر کاربران در شبکه آزاد شود.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا