اخبار رمز ارز

پس از پیشنهاد ارتقای حاکمیت، Uniswap به بالاترین حد در دو سال اخیر رسید

بنیاد Uniswap ارتقایی را پیشنهاد کرده است تا امکان توزیع هزینه‌های پروتکل به دارندگان توکن UNI را فراهم کند که به طور فعال حقوق رای خود را به اشتراک گذاشته و واگذار کرده‌اند.

حاکمیت Uniswap پیشنهاد ارین کوئن، رهبر حاکمیتی را اوایل امروز اعلام کرد و رای گیری فوری در مورد این پیشنهاد در 1 مارس انجام خواهد شد و رای گیری زنجیره ای از 8 مارس آغاز خواهد شد.

به دنبال آن، UNI بیش از 15 درصد افزایش یافت که در 24 ساعت گذشته 50 درصد افزایش یافت. این توکن امروز به 12.19 دلار رسید که بالاترین قیمت از ژانویه 2022 است.

این پیشنهاد برای تقویت و تجدید ساختار حاکمیت Uniswap طراحی شده است. در صورت تایید، لحظه ای محوری برای DEX پیشرو در مورد حجم معاملات خواهد بود که نشان دهنده تغییر در تلاش های قبلی برای جبران کارمزدهای انباشته شده به دارندگان توکن است.

پیشنهاد قبلی که در ژوئن گذشته توسط انجمن Uniswap رد شد، کارمزدها را در چندین استخر نقدینگی صرافی فعال می کرد و بخشی از این درآمد را به دارندگان توکن اختصاص می داد. این صرافی در ماه اکتبر از طریق پلتفرم خود، کارمزد 0.15 درصدی را برای تراکنش‌های مربوط به ارزهای دیجیتال اصلی مانند ETH و USDC اعمال کرد.

اگر جامعه اصلاحات اساسی پیشنهادی را در هفته آینده تصویب کند، جمع آوری خودکار و بدون محدودیت هزینه های پروتکل را تسهیل می کند. سپس کارمزدها به طور متناسب بین دارندگان توکن UNI توزیع می‌شود که حق رای خود را به اشتراک گذاشته‌اند و به آنها تفویض شده‌اند، که نشان‌دهنده تحول قابل‌توجهی در نحوه عملکرد پلتفرم و پاداش دادن به جامعه آن است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا