اخبار رمز ارز

پروتکل Injective inEVM در شبکه اصلی راه اندازی شد، INJ 17٪ افزایش یافت

پروتکل غیرمتمرکز Injective راه‌اندازی راه‌حل تجمعی لایه 2 inEVM خود را در شبکه اصلی اعلام کرده است.

بر اساس پستی از تیم Injective در 7 مارس، Injective در حال راه اندازی inEVM در شبکه اصلی است، اولین ماشین مجازی اتریوم که قادر به دستیابی به ترکیب پذیری واقعی در سراسر Injective و Ethereum است.

«inEVM Injective به توسعه‌دهندگان اتریوم امکان می‌دهد برنامه‌هایی بسازند که می‌توانند به‌طور منحصربه‌فردی از سرعت‌های فوق‌العاده سریع و هزینه‌های نزدیک به صفر Injective بهره ببرند و در عین حال به قابلیت ترکیب‌بندی در سراسر جهان WASM و EVM دست یابند.»

تیم تزریقی

سپتامبر گذشته، Injective شبکه آزمایشی inEVM را با مشارکت Caldera منتشر کرد. InEVM از Injective به توسعه دهندگان اتریوم اجازه می دهد تا برنامه های خود را بدون تغییر کد بر روی Injective مستقر کنند.

به گفته توسعه دهندگان، این اجازه می دهد تا Injective تنها لایه بلاک چین باشد که قادر به ترکیب سازگاری Cosmos با سرعت Solana و دسترسی توسعه دهندگان به اتریوم است.

در میان راه اندازی شبکه اصلی، INJ 14 درصد افزایش یافت. در زمان نگارش این مقاله، این توکن با قیمت 43.40 دلار معامله می شود که بر اساس آخرین ابتکار، ارزش بازار آن را به 4 میلیارد دلار افزایش می دهد.

پروتکل Injective inEVM را در شبکه اصلی راه اندازی کرد، INJ 17٪ افزایش یافت - 1
منبع: CoinMarketCap

در ماه ژانویه، Injective همچنین از سهام قریب الوقوع 50 درصد از کل عرضه توکن INJ خبر داد. کارشناسان این را یک گام اساسی در تمرکززدایی شبکه می دانند. این خبر مدت کوتاهی پس از انتشار یک به‌روزرسانی اصلی شبکه اصلی به نام Volan توسط Injective منتشر شد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا