اخبار رمز ارز

هکر Prisma Finance 6.5 میلیون دلار ETH به Tornado Cash ارسال کرد

PeckShield انتقال دارایی ها از آدرس های مربوط به هک پروتکل Prisma Finance را گزارش کرد.

تحلیلگران حرکت وجوه در کیف های پولی را که در این عملیات جنایی دخیل بودند، ردیابی کردند. هکر از طریق دو تراکنش، 1840 اتریوم (ETH) به ارزش حدود 6.5 میلیون دلار را به میکسر Tornado Cash ارسال کرد.

پس از مدتی، کارشناسان خاطرنشان کردند که مهاجم پیامی را به توسعه دهندگان Prisma Finance ارسال کرده است. بهره‌بردار می‌خواست وجوه را قبل از «حرکت به مرحله بعدی» به مکانی امن منتقل کند.

این هکر که هویتش مشخص نبود، چندین سوال از برنامه نویسان نیز پرسید. مهاجم به ویژه علاقه مند بود که توسعه دهندگان از قراردادهای هوشمند چه می دانند و اینکه آیا پروژه قبل از استقرار حسابرسی شده است یا خیر.

بر اساس این پیام، بهره‌برداران صرفاً به دلیل نیاز به اطمینان از ممیزی مناسب پروژه و امنیت قراردادهای هوشمند هدایت می‌شوند. هکر به بازگشت احتمالی وجوه دزدیده شده اشاره ای نکرد.

در 28 مارس، Prisma Finance از یک حمله امنیتی رنج برد. متخصصان Cyvers گفتند که پروتکل حدود 9 میلیون دلار ضرر کرد و مهاجم از طریق صرافی ارز دیجیتال FixedFloat هزینه هک را تامین کرد. با این حال، کارشناسان PeckShield داده‌های بیشتری در مورد حجم دارایی‌های به سرقت رفته با زیان 11.6 میلیون دلاری ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا