اخبار رمز ارز

حجم معاملات همیشگی Uniswap به 2 تریلیون دلار رسید

حجم معاملات در صرافی غیرمتمرکز Uniswap پنج سال و نیم پس از راه اندازی از 2 تریلیون دلار فراتر رفت.

بر اساس داده های Dune Analytics، حجم معاملات در Uniswap در 5 آوریل از سطح اساسی عبور کرد.

حجم معاملات همیشگی Uniswap به 2 تا 1 دلار رسید
منبع: Dune Analytics

پیش از انتظار رکورد جدید، تیم Uniswap پیامی منتشر کرد مبنی بر اینکه طی 24 ساعت به 2 تریلیون دلار می رسد. Uniswap Labs همچنین گفت که 200 USD Coin (USDC) را به اولین کسی که یک کلیپ ویدیویی را که داشبورد Dune Analytics را به‌روزرسانی می‌کند که نشان می‌دهد حجم معاملات Uniswap از 2 تریلیون دلار فراتر رفته است، ضبط کرده و برای شرکت ارسال می‌کند.

طبق داده‌های DefiLlama، Uniswap در بین تمام صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) از نظر حجم معاملات، با 31.5 درصد ارزش، رتبه اول را دارد. نزدیکترین رقیب Uniswap، PancakeSwap، سهم بازار نصف آن یعنی 14.6 درصد را دارد.

توکن اصلی Uniswap، UNI، به دستاورد جدید با کاهش واکنش نشان داد. طی 24 ساعت گذشته، سکه با 4.5 درصد کاهش به 10.73 دلار رسیده است. بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، ارزش بازار این ارز دیجیتال با همین میزان کاهش یافت و به 6.4 میلیارد دلار رسید.

حجم معاملات همیشگی Uniswap به 2 تا 2 تریلیون دلار رسید
منبع: CoinMarketCap

در ماه فوریه، بنیاد Uniswap یک استراتژی تشویقی جدید برای دارندگان توکن UNI اعلام کرد. این شرکت قصد دارد کمیسیون‌های تراکنش‌های پروتکل را بین دارندگان توکن UNI که فعالانه در فرآیند مدیریت پروتکل شرکت می‌کنند، توزیع کند. بنیاد Uniswap به کنترل پارامترهای مهم مربوط به کمیسیون ها ادامه خواهد داد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا