اخبار رمز ارزمتاورس

همکاری MANA با قهرمان NBA

شور و شوق پیرامون متاورس مبتنی بر واقعیت مجازی، به ویژه پس از تغییر نام جدید فیس‌بوک به متا، شروع به تبدیل شدن به تیتر خبرهای اصلی کرده است. اکنون، پروژه متاورس پیشرو بازار کریپتو  ،Decentraland (MANA) ، همکاری جدیدی با قهرمان NBA، استفن کری و حامی اصلی او آندر آرمور اعلام کرده است.

دفتر رسمی توییتر Decentraland ، این همکاری جدید را اعلام کرد و همچنین به عرضه احتمالی یک محصول جدید در 21 دسامبر اشاره کرد. این دومین معامله بزرگ ارزهای دیجیتال برای استفن کری است که دارای سهام در صرافی رمزنگاری محبوب FTX به ارزش 25 میلیارد دلار نیز هست.

کری که اخیراً رکورد NBA را در پرتاب‌های سه امتیازی شکسته است، یک سرمایه‌گذار مشتاق است و به هیجانات NFT نیز علاقه نشان داده است. استفن کری تصویر نمایشگر توییتر خود را به آخرین خرید NFT خود تغییر داده است. در اوایل ماه اوت امسال، کری، فوق ستاره NBA، اثر هنری Bored Ape Yacht Club (BAYC) NFT را به قیمت 55 اتر به ارزش تقریبی 180000 دلار در آن زمان خرید.

از طرف دیگر Decentraland یکی از محبوب ترین پروژه های متاورس است که زمین مجازی را در بازی برای کسب درآمد  NFT خود ارائه می دهد. در اوایل این ماه، پروژه‌های متاورس کریپتو سرفصلی را برای فروش زمین مجازی خود به قیمت 2.4 میلیون دلار ایجاد کردند. قیمت پرداخت شده برای زمین مجازی بالاتر از برخی از منحصر به فرد ترین املاک و مستغلات در نیویورک است.

قیمت توکن بومی Decentraland (MANA) اوایل صبح امروز پس از اعلام همکاری اخیر خود افزایش قابل توجهی را ثبت کرده است. مانا در زمان نگارش این مقاله با 10 درصد افزایش نسبت به 24 ساعت گذشته با 3.41 دلار معامله شد. این آلت کوین از 2.97 دلار پایین ترین سطح روزانه به 3.50 دلار رسید.

توکن‌های متاورس شامل MANA و SAND در ماه نوامبر بیشترین افزایش خود را به ثبت رساندند، جایی که هر دو توکن به ترتیب با 5 برابر و 7 برابر افزایش یافتند و به بالاترین حد خود در تاریخ رسیدند. جهش بازار برای توکن‌های متاورس در پی افزایش محبوبیت و تغییر نام تجاری فیس‌بوک اتفاق افتاد و روند نزولی نوامبر را به چالش کشید تا معاملات بالاتری داشته باشد. در میان رکود فعلی بازار، توکن های متاورس نیز با بقیه روند بازار تثبیت می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا