اخبار رمز ارز

مقامات ایالات متحده کارکنان مدرسه را به دلیل عملیات استخراج غیرقانونی کریپتو متهم می کنند

[ad_1]

وزارت دادگستری ایالات متحده علیه دو کارمند ارشد ناحیه مدرسه مشترک پترسون نیوجرسی به اتهام اداره یک مزرعه ماینینگ کریپتو اتهاماتی را مطرح کرده است.

در بیانیه اخیر، وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) تاکید کرد که جفری منگه، دستیار ناظر و مدیر ارشد بازرگانی منطقه مشترک مدرسه مشترک پترسون، طرح‌های اختلاس را در کنار اریک دربرت، مدیر فناوری اطلاعات منطقه مدرسه، از سال 2018 تا 2022 ترتیب داده است.

دربرت در راه اندازی یک مزرعه ماینینگ کریپتو، با استفاده از اموال منطقه مدرسه و برق، همکاری کرد. ارز دیجیتال استخراج شده بین 1 تا 1.5 میلیون دلار به کیف پول شخصی آنها منتقل شد.

با این حال، با وجود اینکه منطقه شامل 10 مدرسه است که تقریباً 6200 دانش آموز را سرو می کنند، این بیانیه تعداد مدارس را در منطقه درگیر در عملیات استخراج کریپتو مشخص نکرد.

طبق پرونده دادگاه، این دو نفر همچنین در روش‌های سرقت اضافی شرکت داشتند و از شرکت کنترل شده منگه در نوادا، CenCal Tech LLC، برای انجام معاملات کلاهبرداری بیش از 1.2 میلیون دلار، شامل صورت‌حساب مضاعف و صورت‌حساب برای اقلام تحویل‌نشده استفاده کردند.

اختلاس منگه بین 1 تا 1.5 میلیون دلار و دزدی دربرت 250 تا 300 هزار دلار بوده است. این درآمدهای غیرقانونی باعث بازسازی خانه، خرید خودروهای لوکس، از جمله فراری، و هزینه های شخصی مختلف می شود.

طبق یک بیانیه، با حمایت دفتر تحقیقات دادستان منطقه استانیسلاوس و کلانتر شهرستان استانیسلاوس، FBI تحقیقات را رهبری می کند، در حالی که دستیار دادستان ایالات متحده جفری A. Spivak بر تعقیب قضایی نظارت می کند.

این حکم برای 30 مه 2024 در برابر قاضی ناحیه ایالات متحده، تروی ال. نانلی، در نظر گرفته شده است، جایی که هر متهم به طور بالقوه می تواند حداکثر مجازات قانونی 10 سال زندان و 250,000 دلار جریمه دریافت کند.

با این حال، احکام واقعی با توجه به عوامل قانونی و پیروی از دستورالعمل‌های مجازات فدرال به تشخیص دادگاه خواهد بود.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا