اخبار رمز ارز

معامله گران بیت کوین 142 میلیون دلار را در ساعت پس از رسیدن به 69 هزار دلار نقد می کنند

معامله گران به محض اینکه بیت کوین امروز به بالاترین حد خود رسید، سود خود را نقد کردند و بیش از 142 میلیون دلار در یک ساعت برداشت کردند.

ارز دیجیتال پیشرو پس از افزایش بیش از 50 درصدی در ماه فوریه، امروز به بالاترین سطح خود یعنی 69000 دلار رسید. امروز بالاترین قیمت بیت کوین از نوامبر سال 2021 را رقم زد، یعنی تنها یک ماه تا نصف شدن سکه قریب الوقوع.

بر اساس داده‌های بازار لحظه‌ای، معامله‌گران منتظر دریافت سود نبودند، زیرا بیش از 142 میلیون دلار تنها در بایننس با USDT مبادله شد. این نشان می‌دهد که معامله‌گران کوتاه‌مدت از اصلاح می‌ترسیدند، زیرا بازار به‌طور مداوم در دو هفته گذشته افزایش یافت. پس از این انحلال، بیت کوین در یک ساعت نزدیک به 5 درصد کاهش یافت و در حال حاضر زیر 65000 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین 24 ساعته | CoinGecko

این انحلال منحصر به بیت کوین نبود، زیرا از زمانی که بیت کوین به اوج خود رسید، بازار کلی ارز دیجیتال شاهد انحلال بیش از 720 میلیون دلار بود. اتریوم نیز پس از رسیدن به بیش از 3800 دلار در اوایل امروز به 3600 دلار کاهش یافت.

ممکوین‌ها با پایان شدید این انحلال مواجه شدند، زیرا توکن‌های پیشرو مانند BONK، Dogwifhat (WIF) و FLOKI بیش از 15 درصد از دیروز کاهش یافته‌اند. سه توکن میم در ماه‌های گذشته شاهد تجمعات عظیمی بوده‌اند که در یک هفته بیش از 100 درصد افزایش یافته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا