اخبار رمز ارز

مشاوران سلسیوس خواستار برداشت 2 میلیارد دلاری قبل از ورشکستگی هستند

مشاوران ناظر بر انحلال Celsius Network LLC خواستار بازپرداخت 2 میلیارد دلار از مشتریان مهم شده اند.

طبق گزارش بلومبرگ، کمیته ای که در جریان پرونده ورشکستگی تشکیل شد، خواستار بازگرداندن دارایی هایی است که مشتریان اصلی سلسیوس از پلتفرم کریپتو کمی قبل از اعلام ورشکستگی خارج شده بودند. این امر از دعوای احتمالی جلوگیری می کند.

مشاوران شروع به تماس با مشتریانی کردند که بیش از 100000 دلار از پلتفرم در پیش از ورشکستگی شرکت برداشته بودند. دارایی های بازیابی شده از طریق این فرآیند به بازپرداخت طلبکارانی که هنوز وجوه خود را از درجه سانتیگراد برداشت نکرده اند، کمک می کند.

این کمیته به مشتریان این امکان را می‌دهد که بدهی‌های بالقوه خود را بر اساس ارزش دارایی‌هایشان در زمان برداشت در سال 2022 تسویه کنند، به این معنی که مشتریان تسویه حساب هر گونه قدردانی از دارایی‌های دیجیتالی خود را که در سال گذشته تجربه کرده‌اند را به لطف افزایش قیمت‌های کریپتو حفظ می‌کنند.

گزارش بلومبرگ

فرآیند بازیابی تنها بر حدود 2 درصد از کاربران سلسیوس تأثیر می گذارد، که در مجموع تقریباً 40 درصد از دارایی های پلتفرم را 90 روز قبل از ثبت نام شرکت برای فصل 11 برداشته اند. در زمان تشکیل پرونده ورشکستگی، سلسیوس گفت که دارایی های رمزنگاری شده 6 میلیارد دلاری دارد. ، 1.7 میلیون کاربر ثبت نام شده و 300000 کاربر فعال با موجودی حساب بیش از 100 دلار.

در اواسط آگوست 2022، بدهی های شبکه سلسیوس به میزان 2.85 میلیارد دلار از دارایی های آن فراتر رفت. مقدار وجوهی که از پلتفرم برای پرداخت بستانکاران گم شده بود تقریباً 2.5 برابر بیشتر از آنچه در هنگام تشکیل پرونده ورشکستگی اعلام شده بود، زمانی که کمبود بودجه 1.2 میلیارد دلار برآورد می شد، بود.

طلبکاران شبکه سلسیوس طرحی را برای سازماندهی مجدد شرکت ایجاد کردند که اکثر دارندگان حساب آن را تایید کردند. این طرح مستلزم توزیع بیش از 3 میلیارد دلار ارز دیجیتال و وجوه فیات بین طلبکاران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا