اخبار رمز ارز

مدیران سابق بایننس صرافی کریپتو هیبریدی بلوم را راه اندازی کردند

Blum، یک برنامه معاملاتی رمزنگاری که امکانات CEX و DEX را برای یک تجربه تجاری جدید ادغام می کند، در 48 ساعت اول خود با بیش از 50000 ثبت نام راه اندازی شد.

گروهی از فارغ التحصیلان بایننس صرافی کریپتو هیبریدی را در تلاشی برای معرفی یک تجربه تجاری بهبود یافته برای شرکت کنندگان دیجیتالی جدید و کهنه کارها به طور یکسان اعلام کردند. این پلتفرم برای هفتمین گروه خود توسط آزمایشگاه‌های Binance پشتیبانی می‌شود و به عنوان یکی از 13 پروتکل از بین بیش از 700 پروژه از سراسر جهان انتخاب شد.

بلوم وعده داده است که یک کتاب سفارش جدید خارج از زنجیره را با تسویه زنجیره ای ارائه می دهد که امکان تجارت ارزهای دیجیتال در صرافی های متمرکز یا غیرمتمرکز را فراهم می کند. در صورت وجود نقدینگی کافی، توکن ها به طور خودکار فهرست می شوند. این استارت‌آپ قصد دارد با استخراج داده‌ها از پروتکل‌ها و پلتفرم‌های قابل اعتماد به این دسترسی توکن جهانی دست یابد.

برنامه تجارت کریپتو ترکیبی همچنین از تجارت از طریق دستگاه های تلفن همراه از طریق یک برنامه مینی تلگرام پشتیبانی می کند و روند رو به رشد معاملات کریپتو در شبکه اجتماعی پیام خصوصی را افزایش می دهد. کاربران می‌توانند بین گزینه‌های متمرکز و خودسرپرست جابه‌جا شوند و به معامله‌گران اجازه می‌دهند از راه‌حل‌های کیف پول محبوب مانند MetaMask استفاده کنند.

چشم Blum بازار آسیا، مجوز کریپتو گرجستان

گلب کوستارف، معاون سابق بایننس، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل بلوم است. کوستارف در سپتامبر سال گذشته و زمانی که صرافی قصد داشت از بازارهای روسیه خارج شود، پس از اینکه به عنوان رئیس آسیایی بایننس و نظارت بر بیش از 60 بازار از جمله APAC، اروپای شرقی و ترکیه از سال 2018 فعالیت می کرد، از این غول ارز دیجیتال استعفا داد.

ولادیمیر اسمرکیس، مدیر کل سابق بایننس روسیه و CIS نیز یکی از مقامات بلوم است. اسمرکیس همان هفته با کوستارف بایننس را ترک کرد و اکنون به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و یکی از بنیانگذاران بلوم فعالیت می کند. ولادیمیر ماسلیاکوف، مدیر ارشد فناوری Thekey.space نیز بخشی از این پروژه است، طبق اطلاعیه تلگرامی کوستارف.

این پلتفرم گفت که بعداً جزئیات اعضای تیم اصلی خود را به اشتراک خواهد گذاشت.

این پلتفرم به کریپتوفارسگفت که بلوم در حال حاضر در حال کاوش در مناطق بالقوه برای دفتر مرکزی خود است و حوزه های قضایی شناخته شده به دلیل مقررات دوستدار رمزنگاری مانند دبی را هدف قرار خواهد داد. صرافی هیبریدی قصد دارد با تاکید بر بازارهای نوظهور مانند آسیا، به ویژه مناطق مرکزی و جنوب شرقی این قاره، حضوری جهانی ایجاد کند.

با این حال، محل معاملات ارز دیجیتال به دلیل چشم انداز پیچیده نظارتی در آن حوزه قضایی، تصمیم گرفت از ارائه خدمات به مشتریان آمریکایی خودداری کند. با این حال، این پلتفرم قصد دارد به طور کامل از قوانین بین‌المللی ارزهای دیجیتال در میان نگرانی‌هایی که در مورد وضعیت کریپتو به‌عنوان یک امنیت وجود دارد یا نه، پیروی کند.

تلاش های اولیه بلوم بر روی ایمن سازی ثبت ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) در گرجستان تا سه ماهه اول سال 2024 متمرکز است. محیط نظارتی سازگار گرجستان برای ارزهای دیجیتال، آن را به عنوان یک سکوی راه اندازی استراتژیک در منطقه هدف ما قرار می دهد.

سخنگوی بلوم

این شرکت همچنین گفت که ممکن است در آینده یک توکن صرافی بومی راه اندازی کند، البته با استراتژی متمایز از بایننس. به گفته یکی از نمایندگان شرکت که با کریپتوفارسصحبت کرد، ایده این است که یک بلاک چین به طور خاص برای DEX های کتاب سفارش ایجاد شود، با این شانس که Blum به عنوان توکن بومی در این اکوسیستم عمل کند.

مرحله عرضه اولیه ما سیستمی را معرفی می کند که در آن کاربران می توانند از طریق تعامل در برنامه کوتاه تلگرام و برنامه های تلفن همراه آینده، امتیاز جمع کنند. این نقاط جمع‌شده پتانسیل تبدیل به توکن‌ها را در مراحل بعدی حفظ می‌کنند

سخنگوی بلوم

امتیازها به سرعت به یکی از ویژگی های اصلی در میان استارت آپ های رمزنگاری با هدف راه اندازی فعالیت های جامعه و جذب کاربران تبدیل می شوند. این روند، کاربران را به تعامل با یک پروتکل و انباشت سرمایه داخلی از طریق اقداماتی مانند تراکنش تشویق می کند.

برنامه معاملاتی کریپتو ترکیبی تنها استارت آپی نیست که توسط فارغ التحصیلان صرافی ساخته شده است، زیرا کارمندان سابق Alameda و FTX در ماه گذشته ۱۷ میلیون دلار با ارزش ۱۲۰ میلیون دلاری برای پلتفرمی به نام Backpack جمع‌آوری کردند، زیرا کارشناسان به دنبال ادعای سهم کسب‌وکار از پیشروان صنعت و رو به رشد خدمات هستند. بازارها


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا