اخبار رمز ارز

مدیران دارایی آسیایی در مورد ETF بیت کوین نقطه ای هنگ کنگ توافق دارند

[ad_1]

تب ETF بیت کوین نقطه ای در خارج از ایالات متحده گسترش یافت و تنظیم کننده های هنگ کنگ به روی محصول باز هستند و شرکت های محلی برای تبدیل شدن به اولین محرک ها در صحنه رقابت می کنند.

Value Partners Group و Venture Smart Financial Holdings (VSFG)، دو مدیر دارایی مستقر در هنگ کنگ، به تفاهم نامه ای برای همکاری در ارائه وسایل سرمایه گذاری سنتی مبتنی بر دارایی های دیجیتال به سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی محلی دست یافتند.

بر اساس بیانیه ای که با crypto.news به اشتراک گذاشته شده است، در صدر فهرست برای هر دو شرکت، معرفی احتمالی ETF هایی است که ETF های بیت کوین (BTC) را دنبال می کنند.

جون ونگ، مدیرعامل Value Partners گفت که مدیران دارایی امیدوارند از رویکرد نظارتی دوستدار رمزنگاری هنگ‌کنگ، با تکیه بر تجربه و تخصص ترکیبی دهه‌ها برای ارائه دسترسی شفاف و مایع به بیت‌کوین به عنوان یک طبقه دارایی، سرمایه‌گذاری کنند.

این زوج همچنین قصد دارند از مزایای اولین حرکت در آنچه که لارنس چو، رئیس VSFG، به عنوان یک تحول سریع مالی در هنگ کنگ و چشم انداز دارایی های مجازی جهانی توصیف می کند، بهره مند شوند.

طرح راه‌اندازی یک ETF بیت‌کوین اولین ابتکار مشترک ما است که به سرمایه‌گذاران هنگ‌کنگ اجازه می‌دهد تا در معرض بزرگترین دارایی دیجیتال جهان قرار بگیرند، همگی در عین لذت بردن از راحتی و کارایی وسیله نقلیه ETF.

جون وونگ، مدیر عامل شرکت Value Partners

VSFG و شرکای سرمایه گذاری ممکن است با رقابت فعال رقابت کنند زیرا هنگ کنگ می تواند تا اواسط سال ETF های بیت کوین را شناسایی کند. گری تیو، مدیر اجرایی و رئیس امور نظارتی در OSL، گفت که دولت در حال حرکت به سمت این است که این محصولات را در بورس‌های محلی فهرست کند.

قانونگذاران هنگ کنگ پیش از این به دنبال تصویب همان محصولات در ایالات متحده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای پذیرش سریع ETF های نقدی بیت کوین (BTC) به سرعت تلاش کردند. تنها دو هفته پس از راه‌اندازی، میلیاردها دلار به اولین دسته از ETFهای نقدی بیت‌کوین آمریکا وارد و خارج شده است.

به گفته HashKey، نزدیک به 10 صندوق تامینی آمادگی خود را برای راه‌اندازی ETFهای نقدی نقطه‌ای اعلام کرده‌اند، در حالی که تنظیم‌کننده اوراق بهادار هنگ‌کنگ به سرمایه‌گذاران محلی اجازه مشارکت داده است.

ما را در Google News دنبال کنید

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا