اخبار رمز ارز

مجموعه NFT جدید اسنوپ داگ منتشر شد

اسنوپ داگ دوباره حسابی سر و صدا به پا کرده است و همگان را با تعداد زیادی NFT جدید سورپرایز کرده است.  او آنها را در همان پلتفرمی برای فروش گذاشته است که اثر هنری 69 میلیون دلاری بیپل در آن به فروش رفته است.

نماد جهانی هیپ هاپ، اسنوپ داگ، و هنرمند BossLogic، با هم همکاری کرده اند تا مجموعه NFT به نام Supercuzz را ایجاد کنند. این قطعه در 17 مارس ساعت 15:30 (PDT) به فروش می رسد.

اسنوپ داگ یک گردآورنده فعال NFT است. او در 18 ماه گذشته مجموعه بسیار ارزشمندی را به صورت ناشناس جمع آوری کرده است. او اخیرا اعلام کرد که Death Row records اکنون یک لیبل NFT است. و Snoopverse را از طریق Sandbox راه اندازی کرد. علاوه بر این، او در پروژه های موسیقی از طریق پلت فرم موسیقی Gala درگیر است.

اسنوپ داگ

Kode Abdo، با نام مستعار BossLogic، یک طراح گرافیک و هنرمند مفهومی دیجیتال است. او ابتدا شروع به فن آرت شخصیت های معروف کرد. این امر توجه میلیون ها نفر را در سراسر جهان به خود جلب کرد. به زودی مارول و دیزنی متوجه شدند و این هنرمند را استخدام کردند. Kode جلد کتاب های مصور و پوسترهای رسمی فیلم را برای Avengers: Endgame، علاءالدین و دیگران ساخته است.

اسنوپ داگ

مجموعه Supercuzz NFT دارای آثار هنری BossLogic است. آنها جلدهای انیمیشنی کمیک اسنوپ داگ به عنوان ابرقهرمان هستند. این ابرقهرمان از خیابان های شهر فرشته برخاسته است. سوپرکوز از سبک زندگی پرفراز و نشیب یک تریلیونر ارز دیجیتال خودساخته لذت می برد. اما او یک ابرقهرمان است. بنابراین او خود را وقف «سیگار کشیدن» نیروهای شر “علف هرز” جنایت میکند.

اسنوپ داگ

کوردل بروادوس، پسر اسنوپ داگ نیز در زنده کردن NFT نقش داشت. این دراپ شامل پنج مجموعه با نسخه محدود خواهد بود. همچنین انیمیشن هایی با صداپیشگی اسنوپ داگ نیز وجود دارد.

این سری NFT به عنوان نقاط دسترسی به ماجراهای بعدی Supercuzz عمل می کند. هنرمندان قول داده‌اند که “الگویی کاملاً جدید برای تعامل با طرفداران در ژانر کمیک در Web3 ایجاد خواهد کرد.”

اسنوپ داگ

پلتفرم MakersPlace، جایی است که این NFT ها را خواهید یافت. کریگ پالمر مدیرعامل است. Snoop Dogg و BossLogic دو نیروی نمادین در صنایع مربوطه خود هستند و هر دو پیشگام در فضای NFT هستند.

MakersPlace می‌گوید که آنها اولین بازار NFT هستند که پرداخت‌های ارز دیجیتال (ETH) و غیر رمزنگاری (USD) را پذیرفته است.

این پلتفرم فروش تاریخی Beeple’s Everydays: The First 5000 Days را به قیمت 69.3 میلیون دلار برگزار کرد. آنها این کار را با مشارکت خانه حراج کریستی در مارس 2021 انجام دادند. این قیمت، یک رکورد تاریخی در دنیای هنر دیجیتالی محسوب ‌میشود.

برای مشاهده منبع این خبر، اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا