اخبار رمز ارز

مایکل سیلر می گوید: تقاضا برای محصولات BTC 10 برابر بیشتر از عرضه است

مایکل سیلر، بنیانگذار MicroStrategy، گفت که تقاضا برای محصولات سرمایه گذاری بیت کوین (BTC) ده برابر بیشتر از عرضه موجود در بازار است.

سیلور در مصاحبه با CNBC تاکید کرد که تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از ETF ارزهای دیجیتال منجر به افزایش قابل توجه مظنه شده است. او معتقد است که اولین ارز دیجیتال به دلیل علاقه زیاد سرمایه گذاران به محصول جدید، انگیزه حرکت رو به بالا را دریافت کرد.

تقاضا برای بیت‌کوین ده برابر بیشتر از عرضه‌های فروشندگان طبیعی که استخراج‌کنندگان هستند، وجود دارد.

مایکل سیلر، بنیانگذار MicroStrategy

علاوه بر این، Saylor گفت که MicroStrategy تغییر نام تجاری و تبدیل به یک شرکت توسعه دهنده راه حل های مبتنی بر فناوری بیت کوین خواهد کرد. این حرکت منعکس کننده استراتژی آن برای جمع آوری ذخایر دیجیتال و ترویج توسعه اولین شبکه ارزهای دیجیتال است.

Saylor گفت که مدل کسب و کار MicroStrategy انعطاف پذیری بیشتری نسبت به یک اعتماد سرمایه گذاری ارائه می دهد. به طور خاص، این کارآفرین خاطرنشان می کند که یک شرکت می تواند نرم افزار توسعه دهد، جریان نقدی ایجاد کند و در همان زمان، ذخایری را در بیت کوین جمع کند.

در ژانویه 2024، MicroStrategy 850 BTC را به قیمت 37.2 میلیون دلار خریداری کرد. پس از این خرید، ذخیره بیت کوین MicroStrategy به 190000 BTC رسید. ارزش پرتفوی این شرکت با نرخ ارز فعلی 9.5 میلیارد دلار است.

در همان زمان، این شرکت گزارش مالی سه ماهه چهارم سال 2023 را منتشر کرد. طبق اسناد، تنها در این مدت، شرکت 31755 بیت کوین اضافی خریداری کرد. این سازمان تاکید کرد که این مهم ترین سرمایه گذاری سه ماهه در بیت کوین در سه سال گذشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا