اخبار رمز ارز

Shiba Inu & DOGE در پیش فروش Kelexo شرکت می کنند که باعث جلب توجه بازار شده است

Shiba Inu & DOGE در پیش فروش Kelexo شرکت می کنند و باعث جلب توجه بازار می شود - 1

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

پیش فروش Kelexo (KLXO) به یک نقطه کانونی برای هیجان در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است که با حرکت های پویا و احساسات سرمایه گذار در حال تحول مشخص می شود. Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE)، دو میم سکه برجسته با سابقه رالی، به شور و هیجان پیش فروش افزوده اند.

در میان این بازار صعودی فعلی، Kelexo (KLXO) به عنوان یک بازیگر امیدوارکننده ظاهر می‌شود و با پیش‌فروش مرحله ۲ و چشم‌اندازی برای متحول کردن بخش بانکی از طریق وام‌دهی همتا به همتا مبتنی بر بلاک چین، توجه را به خود جلب می‌کند.

شیبا اینو (SHIB) در میان افزایش فعالیت توسعه دهندگان افزایش می یابد

Shiba Inu (SHIB) افزایش شگفت انگیزی را در قیمت ماهانه خود تجربه کرده است که بین 0.000008898 دلار و 0.000033 دلار متغیر است و افزایش 274 درصدی را نشان می دهد. Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu (SHIB)، فاش کرد که Shiba Inuteam به طور فعال در بحث‌ها و جلسات در سراسر جهان برای بررسی معرفی محصولات و خدمات جدید مرتبط با Shiba Inu شرکت داشته است.

این فعالیت تشدید شده در اکوسیستم شیبا اینو بر تلاش‌های مداوم برای گسترش کاربرد و دسترسی سکه میم محبوب تاکید می‌کند.

افزایش قابل توجه قیمت شیبا اینو در زمان های اخیر توجه گسترده ای را به خود جلب کرده است و ارزش بازار شیبا اینو برای مدت کوتاهی از 25 میلیارد دلار فراتر رفت.

دوج کوین (DOGE) با وجود افزایش اخیر با شک و تردید مواجه است

Dogecoin (DOGE) شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت هفتگی خود بوده است که بین 0.11 تا 0.16 دلار متغیر است. این نشان دهنده افزایش 43.88 درصدی در بازه زمانی هفتگی است.

Dogecoin که از لحاظ تاریخی به دلیل موقعیت خود به عنوان یک میم کوین و رالی آن شناخته می شود، به دلیل منشأ ساده و حرکت سریع قیمت خود توجهات را به خود جلب کرده است. با این حال، در میان این افزایش، برخی از دارندگان Dogecoin (DOGE) شروع به زیر سوال بردن چشم‌انداز رشد بلندمدت و سودمندی این دارایی کرده‌اند.

افزایش اخیر قیمت Dogecoin باعث تغییر احساسات در بین سرمایه‌گذاران شده است، که اکنون به دنبال سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که چیزی فراتر از ارزش میم ارائه دهند. با نگرانی هایی که در مورد پایداری و دوام درازمدت میم کوین هایی مانند Dogecoin ایجاد می شود، سرمایه گذاران توجه خود را به ارزهای دیجیتال معطوف کرده اند که پیشرفت های فن آوری ملموس و موارد استفاده در دنیای واقعی را ارائه می دهند.

Kelexo (KLXO) Presale Frenzy

با بهره گیری از فناوری بلاک چین، Kelexo یک پلت فرم وام دهی همتا به همتا (P2P) ارائه می دهد که تجربه وام و وام دهی یکپارچه را به کاربران ارائه می دهد.

در حال حاضر، در مرحله 2 پیش فروش، توکن های Kelexo (KLXO) با قیمت 0.04 دلار مبادله می کنند.

با رشد پیش‌بینی‌شده در بازار وام‌دهی P2P از 143.54 میلیارد دلار در سال 2023 به 190.22 میلیارد دلار در سال 2024، Kelexo به‌عنوان یکی از پیشگام‌ترین پلت‌فرم‌های وام‌دهی آنلاین ساخته شده بر روی بلاک چین قرار گرفته است که امنیت، شفافیت و حکمرانی غیرمتمرکز را تضمین می‌کند.

علاوه بر این، کاربران Kelexo می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال و بدون انجام بررسی‌های طولانی مدت KYC و در عین حال که از کارمزدهای بسیار کمتری برخوردار می‌شوند، فوراً وام بگیرند و وام دهند.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا