اخبار رمز ارز

قیمت‌های Chainlink و Tron ثابت است، پیش‌فروش DeeStream نهنگ شیبا اینو را جذب می‌کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

Chainlink (LINK) و TRON (TRX) در فوریه 2024 عملکرد خوبی داشتند و سودهای دو رقمی را ثبت کردند. با این حال، حتی با وجود شکستن بیت کوین (BTC) به 55000 دلار، Chainlink و TRON تا حد زیادی در محدوده فعلی خود تثبیت شده اند.

از سوی دیگر، یک نهنگ ناشناس Shiba Inu (SHIB) به تعداد ثبت‌کنندگان جدید پیوسته است تا پیش‌فروش DeeStream را پیش‌فروش کند. این پلتفرم در حال ساخت اولین پروتکل غیرمتمرکز پخش زنده و پخش ویدئو است.

فروش نهنگ زنجیره ای

مشاهده شده است که از زمان رسیدن به بالاترین قیمت ماهانه 20 دلاری در ماه فوریه، نهنگ های Chainlink در حال فروش دارایی های خود هستند.

فروش مداوم در سطوح مقاومت، قیمت‌های Chainlink را سرکوب کرده است، که آخرین مورد باعث کاهش 8.3 درصدی در هفته گذشته شده است.

برخی از تحلیلگران شباهت هایی را بین نمودار قیمت فعلی و حباب سوداگرانه ذکر کرده اند که نشان می دهد سطح قیمت 20 دلار قبلی ممکن است نشان دهنده یک الگوی جدید باشد.

این نگرانی وجود دارد که حرکت قیمت فعلی ممکن است یک “جهش گربه مرده” باشد، که به طور بالقوه منجر به کاهش قیمت Chainlink به پایین 10 دلار در صورت تداوم روند شود.

TRON در 0.14 دلار تثبیت می شود

در 20 فوریه، درآمد روزانه TRON به رکورد 2 میلیون دلار رسید، اما اندکی بعد، Circle، صادرکننده USD Coin (USDC)، ناگهان انتشار توکن در TRON را متوقف کرد.

علیرغم اینکه Circle TRON را حذف کرد، داده‌های TronScan افزایش آدرس‌های فعال شبکه را نشان می‌دهد و تا 22 فوریه 2 میلیون حساب فعال ثبت شده است.

علاوه بر این، قیمت TRX در 0.14 دلار ثابت است.

پیش فروش DeeStream در حال انجام است

DeeStream با استفاده از یک رویکرد غیرمتمرکز و یک زیرساخت قوی مبتنی بر وب 3، مشکلاتی را که در پلتفرم‌های استریم محبوب مانند Twitch، Kick، YouTube و TikTok با آن مواجه می‌شوند، برطرف می‌کند.

این پلتفرم با ارائه فرصت‌های متنوع برای کسب درآمد و کسب درآمد از طریق توکن اصلی خود، و هدایت سهم عمده‌ای از درآمد به کاربران، به تولیدکنندگان محتوا انگیزه می‌دهد.

آن را با YouTube یا TikTok مقایسه کنید، که باعث کاهش قابل توجهی از سود تولیدکنندگان محتوا می شود.

ناظران انتظار دارند که DST در سال 2024 افزایش یابد، زمانی که توکن که در حال حاضر با قیمت 0.04 دلار معامله می شود، فهرست شود. پیش فروش DeeStream در مرحله اول است.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا