اخبار رمز ارز

قانونگذاران ایالات متحده به توافق بر سر لایحه استیبل کوین “خیلی بسیار نزدیک” شده اند

[ad_1]

نماینده ماکسین واترز گفت قانونگذاران ایالات متحده در حال نزدیک تر شدن به دستیابی به توافق در مورد قانون استیبل کوین هستند.

واترز در مصاحبه ای با Politico Pro در 7 فوریه گفت که مذاکره کنندگان “خیلی بسیار نزدیک” به دستیابی به توافق در مورد قانون استیبل کوین هستند.

عضو رتبه‌بندی خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا ماه‌ها تلاش کرد تا با رئیس کمیته، پاتریک مک‌هنری (RN.C.) درباره نحوه تنظیم استیبل‌کوین‌ها، ارزهای دیجیتال متصل به دارایی‌هایی مانند دلار آمریکا به سازش برسد. این نشریه خاطرنشان می کند که اظهارات او در این مصاحبه اولین نشانه واقعی از پیشروی این گفتگوها است.

این چیزی است که برای من مهم است: بانک مرکزی ما باید قدرت نظارت و توانایی در راس این امر را داشته باشد.

ماکسین واترز، عضو مجلس نمایندگان

آوریل گذشته، کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را منتشر کرد که ناشران استیبل کوین را تنظیم می کند. در یادداشتی در وب‌سایت کمیته آمده است که تصویب قانونی در مورد استیبل کوین‌ها در سطح فدرال هزینه‌های شرکت‌ها را کاهش می‌دهد. به گفته نویسندگان، این ابزارها می توانند کارایی پرداخت های الکترونیکی را بهبود بخشند اما با خطرات قابل توجهی همراه هستند.

با توجه به توسعه سریع بازار ارزهای دیجیتال، خطرات و فرصت های آن، مقامات ایالات متحده نیاز به مقررات قانونی را با استناد به فروپاشی Terraform Labs و FTX می بینند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا