اخبار رمز ارز

عکس سگ نمادین از سکه میم Dogwifhat در حراجی به قیمت 25 هزار دلار به عنوان NFT فروخته شد

عکس یک سگ از لوگوی سکه میم Dogwifhat به قیمت 25000 دلار به صورت NFT آماده خرید است.

مالک ادعایی سگ که به نماد سکه میم داگویفت (WIF) تبدیل شده است، عکس معروفی از سگ را به عنوان یک اقلام غیر قابل تعویض (NFT) به حراج گذاشته است.

نام این سگ قبلاً چی چی بود، اما بعداً به آچی تغییر یافت. این عکس معروف که لوگوی سکه میم داگویفت شد، ظاهراً دو ماه پس از تولد آن در 17 نوامبر 2018 گرفته شده است.

والدین آچی او را با کلاهی جذاب در دوربین عکاسی کردند. عکس آچی که کلاه کوچکی بر سر دارد فوراً اینترنت را تحت تأثیر قرار داد و اکنون به عنوان یک میم به نام wif قلب مردم سراسر جهان را تسخیر کرده است.

این حراج چند روزی است که در سایت بنیاد ادامه دارد، اما تنها در 15 مارس، زمانی که حجم پیشنهادات به مقادیر خیره کننده ای رسید، توجه جامعه رمزنگاری را به خود جلب کرد. بنابراین، کاربران مایلند چندین اتریوم (ETH) را برای تصویر یک سگ با کلاه صورتی خرج کنند.

در زمان نگارش این مقاله، مهم ترین پیشنهاد 6942 اتریوم است که با نرخ فعلی بیش از 25600 دلار است.

در اوایل ماه مارس، جامعه پروژه Dogwifhat بیش از 703000 دلار جمع آوری کرد تا نماد سگ سکه میم WIF را بر روی صفحه نمایش مجموعه سرگرمی MSG Sphere در لاس وگاس قرار دهد.

طبق پلتفرم Wif-sphere، جمع آوری کمک های مالی در 24 ساعت اول بیش از 300,000 دلار جمع آوری کرد و اکنون از 700,000 دلار فراتر رفته است.

هیاهو در مورد WIF چندین ماه است که در بحبوحه افزایش سریع قیمت و افزایش ارزش بازار ادامه دارد. WIF که اواخر سال گذشته راه اندازی شد، اکنون چهارمین کوین بزرگ میم از نظر ارزش بازار است. هیجان در اطراف Dogwifhat به طور دوره‌ای توسط داستان‌های معامله‌گرانی که با سرمایه‌گذاری وجوه ناچیز چند صد هزار دلار درآمد داشتند، تقویت می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا