اخبار رمز ارز

طبق گزارش‌ها، نیجریه مدیران Binance را پس از دعوت از آنها برای بحث در مورد مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال بازداشت کرد

گزارش شده است که مقامات نیجریه یک عامل سابق فدرال ایالات متحده و یک مدیر منطقه ای آفریقا را که هر دو برای Binance کار می کنند، بازداشت کرده اند.

Wired به نقل از خانواده‌های بازداشت‌شدگان گزارش می‌دهد که بنا بر گزارش‌ها، نیجریه بازپرس ارشد جرایم رمزنگاری Binance و همچنین یک مدیر منطقه‌ای را بلافاصله پس از ورود هر دو به کشور به دنبال دعوت مقامات نیجریه بازداشت کرده است.

تیگران گمباریان، که قبلا به عنوان یک مامور فدرال ایالات متحده کار می کرد و به تیم تحقیقات جنایی بایننس پیوسته بود، و ندیم آنجاروالا، مدیر منطقه ای بایننس برای آفریقا مستقر در کنیا، پس از ورود به نیجریه به دعوت مقامات محلی بدون هیچ گونه اتهام جنایی فاش شده ای بازداشت شده اند. . خانواده هایشان می گویند که آنها به مدت دو هفته در یک مرکز دولتی در ابوجا نگهداری می شوند و گذرنامه های آنها مصادره شده است.

هیچ پاسخ قطعی برای هیچ چیز وجود ندارد: حال او چگونه است، چه اتفاقی قرار است برایش بیفتد، وقتی که برگردد. و ندانستن این مرا می کشد.» همسر گمباریان، یوکی گمباریان.

ظاهراً بازداشت در 26 فوریه، درست یک روز پس از ورود این دو به نیجریه در پاسخ به دعوت مقامات برای رسیدگی به اختلافات جاری با مبادله صورت گرفت. طبق گزارش‌ها، مقامات وزارت خارجه ایالات متحده و انجاروالا هر دو را به ترتیب از سوی مقامات وزارت خارجه ایالات متحده و وزارت خارجه بریتانیا ملاقات کرده‌اند، هرچند که نگهبانان دولت نیجریه در این جلسات حضور داشته‌اند که حریم خصوصی را محدود کرده‌اند.

مقامات نیجریه در بحبوحه چالش‌های اقتصادی این کشور، از جمله کاهش قابل توجه ارزش نایرا و نرخ تورم بالا، بر روی پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال نظارت را تشدید کرده‌اند. در تلاش برای جلوگیری از کاهش ارزش ارز، دولت قبلاً به ارائه دهندگان خدمات مخابراتی و اینترنت دستور داده بود دسترسی به چندین صرافی ارز دیجیتال از جمله Binance، Coinbase و Kraken را محدود کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا