اخبار رمز ارز

صندوق های ETF بیت کوین بزرگترین خروجی خالص کل یک روزه را ثبت کردند

[ad_1]

در 24 ژانویه، کل خروجی خالص ETF های نقدی بیت کوین 159 میلیون دلار بود که بزرگترین خروجی خالص کل یک روزه بود.

بر اساس پلتفرم تحلیلی آلفا، در 24 ژانویه مجموع خروجی خالص ETF های نقدی بیت کوین به 159 میلیون دلار رسید که بزرگترین خروجی خالص یک روزه از زمان عرضه است.

صندوق های ETF بیت کوین بزرگترین خروجی خالص کل یک روزه را ثبت کردند - 1
منبع: آلفا

Grayscale ETF با 429 میلیون دلار از زمان راه اندازی این صندوق، پیشتاز در جریان خروجی خالص بوده است. همه ETFها به جز Grayscale دارای ورودی خالص 270 میلیون دلاری بودند.

در عین حال، برای دومین روز متوالی، خروج وجوه از Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) کاهش یافته است. این کمترین رقم از زمان راه اندازی ETF بیت کوین در ایالات متحده بود.

اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، در X نوشت که جریان های خروجی GBTC یک “روند نزولی” را نشان می دهد. با این حال، او خاطرنشان کرد که انحلال ها هنوز بسیار زیاد است.

بر اساس گزارش CC15Capital، در 23 ژانویه، خروجی به 515 میلیون دلار و در 22 – 640 میلیون دلار رسید. در مجموع، طی 9 روز معاملاتی، بیت کوین تراست 106092 بیت کوین به ارزش حدود 4.4 میلیارد دلار را از دست داد.

با این حال، مدیر عامل Grayscale، Michael Sonnenshein معتقد است که اکثر 11 ETF بیت کوین مورد تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) احتمالا شکست خواهند خورد. به نظر او، تنها «دو یا سه صندوق قابل معامله در بورس احتمالاً به مقداری بحرانی دست خواهند یافت».

ما را در Google News دنبال کنید



[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا