اخبار رمز ارز

صندوق تامینی کریپتو ایالات متحده از متاکلیپ که سرمایه گذاران اتریوم و سولانا را جذب می کند، حمایت می کند

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

در زمان‌های اخیر، موسسات مالی به دلیل پتانسیل سود، به ارزهای دیجیتال علاقه نشان داده‌اند. آنها در پروژه های جدید با پتانسیل قابل توجه سرمایه گذاری می کنند زیرا امکان ایجاد بازده بالا را ارائه می دهند.

ارزهای رمزپایه مانند اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) سرمایه گذاری های قابل توجهی از صندوق های تامینی دریافت کرده اند و در گذشته بازده خوبی داشته اند.

این دو توکن هنوز هم در بین سرمایه گذاران فردی و نهادی که خرید می کنند محبوب ترین هستند. با این حال، یک پروژه جدید به نام MetaClip (MCLP) سرمایه گذاران نهادی را جذب می کند و به نظر می رسد برای آینده ترجیح داده شود.

تحلیل ما این را آشکار می کند و توضیح می دهد که چه چیزی می تواند به سرمایه گذاران ارائه دهد.

آیا اتریوم پس از 3000 دلار کاهش می یابد؟

اتریوم اخیراً به 3000 دلار رسیده است که یک نقطه عطف قابل توجه است.

با این حال، نظرات متناقضی در مورد نحوه عملکرد توکن وجود دارد.

برخی از کارشناسان بر این باورند که اتریوم ممکن است ارزش خود را از دست بدهد و تا 2800 دلار کاهش یابد، در حالی که برخی دیگر فکر می کنند که تا دو هفته آینده قبل از صعود در حدود 3000 دلار ثابت خواهد ماند.

اتریوم در حال حاضر با قیمت 3003 دلار معامله می شود.

بازگشت سولانا به 100 دلار

سولانا پس از رسیدن به 118 دلار در فوریه سقوط کرد.

اگرچه هنوز 22.61 درصد نسبت به یک ماه قبل بالاتر است، سولانا طی هفت روز گذشته بیش از 8.63 درصد کاهش یافته است و به 106.71 دلار کاهش یافته است.

با روند فعلی، سولانا ممکن است به کاهش ادامه دهد.

سرمایه گذاران پیش فروش متاکلیپ را بررسی می کنند

صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال متاکلیپ، سرمایه گذاری های برجسته ای را از سراسر صنعت دریافت می کند.

این پروژه که هدف آن ایجاد یک تبادل کاربر پسند همتا به همتا است، به ویژه با سرمایه گذاران نهادی در حال افزایش است. این بر اساس ویژگی های منحصر به فرد آن است که برای معامله گران و سرمایه گذاران جذاب است.

این پلتفرم فرآیند ثبت نام سریع و ساده ای دارد که فقط به نام و ایمیل کاربران نیاز دارد. در پلتفرم‌های معمولی مانند Binance، کاربران باید KYC را تکمیل کنند و مدارک شناسایی خاصی را ارائه کنند.

همچنین شفافیت و باز بودن را با یک فرآیند تصمیم گیری فراگیر که شامل همه دارندگان توکن می شود، در اولویت قرار می دهد.

متاکلیپ تا 500 میلیون عرضه دارد. همچنین توکن های تیم را به مدت 16 ماه و نقدینگی را برای 50 سال قفل کرده است. ممیزی هم گذرانده است.

MCLP با قیمت 0.015 دلار در پیش فروش مداوم در دسترس است.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا