اخبار رمز ارز

صعود بیت کوین به بالای 73000 دلار با وجود سقوط سریع ادامه دارد

بیت‌کوین بدون نشان دادن نشانه‌هایی از فرسودگی، حرکت مداوم به بالاترین سطح ۷۳۸۸۷ دلار را نشان می‌دهد.

بازار کریپتو شاهد پیشرفت بیت کوین (BTC) بود و به بالاترین سطح خود یعنی 73887 دلار (در EXMO) قبل از تجربه یک عقب نشینی سریع با رسیدن به 74000 دلار رسید. بر اساس داده‌های BitMEX Research، این افزایش نوسانات یک روز رکوردشکنی را دنبال کرد، با جریان خالص ورودی بیش از یک میلیارد دلار.

طبق داده‌ها، Blackrock یک جریان نقدی تاریخی ۸۴۹ میلیون دلاری برای صندوق‌های نقدی قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) ثبت کرد، زیرا تقاضا همچنان در حال رشد است.

صعود بیت کوین به بالای 73000 دلار با وجود سقوط سریع - 1 ادامه دارد

در همین حال، داده‌های Coinranking نشان می‌دهد که بیت‌کوین در صرافی‌های کریپتو کره‌ای مانند Bithumb و Coinone از مرز ۷۸۰۰۰ دلار عبور کرده است. با این حال، همانطور که کریپتوفارسقبلاً گزارش داده بود، این شکاف قیمتی ظاهری به پدیده معروف به Kimchi Premium نسبت داده می شود.

آخرین رشد بیت کوین در پی سقوط اخیر به زیر مرز 69000 دلار در 12 مارس، زمانی که بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار برای مدت کوتاهی به حدود 68600 دلار کاهش یافت، رخ داد. علیرغم شکست، به نظر می رسد که بیت کوین در حال بازیابی قدرت است و معامله گران طولانی مدت حرکت های مثبت بیشتری را پیش بینی می کنند.

طبق داده‌های Coinglass، تعداد موقعیت‌های خرید در زمان نگارش این مقاله نزدیک به 10 میلیون دلار از موقعیت‌های فروش فراتر رفته است.

در همین حال، تحلیلگران QCP Capital شاهد نرم شدن حجم های جلویی هستند و حجم اتریوم (ETH) در مقایسه با بیت کوین کاهش قابل توجهی را تجربه می کند. آن‌ها پیشنهاد می‌کنند که سرمایه‌گذارانی که به دنبال سرمایه‌گذاری بر بازدهی بالا بدون ریسک‌های جهت‌دار هستند، ممکن است سطوح قیمت فعلی را به‌عنوان «فرصتی دیگر برای فروش اسپردهای لحظه‌ای در این سطوح بالا» ببینند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا