اخبار رمز ارز

فرانکلین تمپلتون برای معرفی نقطه ای اتر ETF وارد رقابت می شود

فرانکلین تمپلتون اخیراً برای یک ETF نقطه ای اتر ثبت نام کرده است و به چشم انداز رقابتی شرکت هایی می پیوندد که هدفشان ایجاد پل مالی سنتی با دارایی های دیجیتال است.

با توجه به پرونده آنها، ETF پیشنهادی با هدف ارائه یک جایگزین مناسب برای سرمایه گذاران برای خرید مستقیم، نگهداری و تجارت اتریوم است.

این اقدام پس از آن صورت می گیرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) صادرکنندگان ETF بیت کوین را در اوایل ژانویه تایید کرد، به طوری که فرانکلین در میان نزدیک به دوازده شرکتی بود که چنین محصولی را راه اندازی کرد.

این شرکت ابراز علاقه کرد که اتر متعلق به صندوق را به اشتراک بگذارد، استراتژی که توسط Ark 21Shares نیز در نظر گرفته شد، که دفترچه خود را به روز کرد تا شامل زبان سهامداری شود – ویژگی که در پرونده های BlackRock وجود ندارد.

فرانکلین تمپلتون برای معرفی نقطه ای اتر ETF - 1 وارد رقابت می شود

پرونده فرانکلین حاکی از آن است که صندوق می تواند از طریق ارائه دهندگان مورد اعتماد در سهام شرکت کند و به طور بالقوه جوایز سهام توکن های اتر (ETH) را به دست آورد که می تواند به عنوان درآمد تلقی شود.

در حال حاضر تقریباً 25٪ از کل عرضه ETH در معرض خطر است. جیمز سیفارت، تحلیلگر Bloomberg Intelligence، با تصمیم گیری در مورد ETH ETF های لحظه ای که در ماه می پیش بینی می شود، احتمال تایید SEC را 60 درصد تخمین می زند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا