اخبار رمز ارز

خرید بیت کوین ETF از تولید روزانه 12.5 برابر بیشتر است

به گفته آنتونی پمپلیانو، وال استریت بیت کوین را با نرخی 12.5 برابر بیشتر از تولید روزانه خود به دست می آورد و به سمت بالاترین رکورد جدید حرکت می کند.

آنتونی پمپلیانو اخیراً در Squawk Box CNBC بر علاقه قابل توجه وال استریت به بیت کوین (BTC) تاکید کرد و گفت: «وال استریت بیت کوین را دوست دارد. آنها روزانه 12.5 برابر بیشتر از آنچه شبکه می تواند تولید کند بیت کوین می خرند.

اظهارات پومپلیانو بر تقاضای نهادی قوی برای بیت کوین تاکید می کند، به ویژه با نزدیک شدن به نصف شدن این ارز دیجیتال در اواسط آوریل، زمانی که نرخ ایجاد بیت کوین های جدید به نصف کاهش می یابد و به طور بالقوه تعادل عرضه و تقاضا را تشدید می کند.

در اوایل سال 2024، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اولین ETF بیت کوین cache pf spot را در ایالات متحده تصویب کرد. برخلاف انتظار افزایش فوری قیمت بیت کوین، در ژانویه پس از معرفی ETF ها، 20 درصد کاهش یافت.

این کاهش تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله سود گرفتن پس از افزایش 200 درصدی قیمت بیت کوین و همچنین فروش از GBTC Grayscale بود.

با وجود این افت اولیه، ارائه دهندگان ETF از قیمت های پایین تر برای افزایش دارایی بیت کوین خود استفاده کردند. Grayscale در حال حاضر با بیش از 475000 بیت کوین پیشتاز است. BlackRock و Fidelity نیز به ترتیب با بیش از 70000 و 60000 BTC به میزان قابل توجهی به دارایی های خود افزوده اند.

ARK، Bitwise، Invesco Galaxy Bitcoin Trust به همراه کنسرسیومی از VanEck، Valkyrie، Franklin و WisdomTree روی هم رفته بیش از 174000 بیت کوین خریداری کرده اند. در مجموع، این خریدها تقریباً 1٪ از کل عرضه بیت کوین در گردش را تشکیل می دهند.

این خرید تهاجمی توسط ارائه دهندگان ETF پس از معرفی ETF های بیت کوین، نشان دهنده پویایی عرضه و تقاضا در بازار است، که اکنون بیت کوین را از 50 هزار دلار عبور می دهد. با توجه به کاهش بیشتر عرضه بیت کوین پس از نصف شدن، و افزایش تقاضا به ویژه از سوی سرمایه گذاران نهادی، قیمت بیت کوین به گفته تحلیلگرانی مانند پومپلیانو می تواند شاهد رشد ارز دیجیتال اصلی به بالاترین سطح سالانه باشد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا