اخبار رمز ارز

TON Society، HumanCode برای استفاده از اسکن کف دست برای تأیید هویت

انجمن TON با شرکت هوش مصنوعی HumanCode برای پیاده سازی مکانیزم تایید هویت همکاری کرده است.

با توجه به پست امروز TON Society، 1 میلیون تن، به ارزش نزدیک به 5.9 میلیون دلار، به عنوان انگیزه ای برای تکمیل راستی آزمایی به این ابتکار اختصاص داده شده است. وجوه بین اعضای انجمن TON توزیع خواهد شد که هویت خود را با استفاده از چاپ کف دست تأیید می کنند. هر کسی می تواند با پیوند دادن یک کیف پول به انجمن بپیوندد.

HumanCode فناوری اسکن کف دست انسان را برای “روشی سریع و بسیار دقیق برای راستی‌آزمایی شخص واقعی” ارائه می‌کند. هدف این همکاری مبارزه با مشکل رو به رشد ربات ها و معرفی هویت وب 3 به تلگرام است.

این فناوری بر روی هر گوشی هوشمند و مرورگری کار می‌کند و برای تشخیص تمام رنگ‌های پوست طراحی شده است و این اطمینان را می‌دهد که همه می‌توانند از این سیستم پیشرفته اثبات وجود انسان بهره ببرند.

تیم جامعه TON

قیمت توکن Toncoin (TON) با 10.5 درصد افزایش به رکورد 5.90 دلار رسید که بالاترین رکورد تاریخ است. در نتیجه ارزش بازار آن به 20.2 میلیارد دلار رسید.

علاوه بر این، در ماه مارس، توسعه دهندگان TON توزیع 30 میلیون تن را برای مشارکت کاربران در پروژه های اکوسیستم اعلام کردند. تا اول آوریل، تیم شروع به توزیع سکه بین کاربران مختلف کرد.

فناوری مشابهی برای شناسایی شخصی سال گذشته توسط Worldcoin پیشنهاد شد، یک پروژه ارز دیجیتال که هویت را با استفاده از اسکن عنبیه برای توزیع رایگان توکن ها تأیید می کند. با این حال، از زمان راه اندازی آن در جولای 2023، این پروژه در کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، بریتانیا و کنیا برای جمع آوری داده های بیومتریک کاربر مورد بررسی قرار گرفته است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا