اخبار رمز ارز

Coinbase برای راه اندازی معاملات آتی دائمی برای PEPE

صرافی بین المللی کوین بیس از راه اندازی معاملات آتی دائمی برای سکه پپه خبر داد.

معاملات آتی Pepe (PEPE) در پلتفرم Coinbase International و Coinbase Advanced در دسترس خواهد بود از 18 آوریل

صرافی بین المللی کوین بیس، سودهای PEPE را در کوین بیس اینترنشنال و کوین بیس پیشرفته فهرست می کند و معاملات را در ساعت 9:30 صبح UTC در 18 آوریل یا بعد از آن آغاز می کند.

اعلامیه کوین بیس

در میان این اخبار، ارزش PEPE با افزایش فوری نزدیک به 10٪، بر اساس CoinMarketCap واکنش نشان داد. PEPE در 24 ساعت گذشته 6.5 درصد افزایش نشان داد و به 0.0000074 دلار رسید.

Coinbase قراردادهای آتی دائمی را برای PEPE - 1 راه اندازی می کند
نمودار 24 ساعته PEPE از CoinMarketCap

پیش از این، Coinbase در مورد لیست کردن PEPE با اشاره به ارتباط آن با نمادهای نفرت بحث برانگیز، ملاحظاتی داشت. با این حال، تصمیم برای فهرست قراردادهای آتی PEPE نشان دهنده تغییر است که احتمالاً تحت تأثیر تقاضای بازار و روند میم کوین قرار دارد.

PEPE چهارمین سکه بزرگ میم از نظر ارزش بازار است که ارزش آن 3 میلیارد دلار است. اشتیاق بازار به میم کوین ها و برجستگی PEPE به عنوان یک توکن پیشرو اتریوم (ETH) احتمالاً بر تصمیم Coinbase برای بررسی معاملات آتی برای PEPE تأثیر گذاشته است.

ارزش PEPE در یک هفته در ابتدای ماه مارس 350 درصد افزایش یافت و آن را با افزایش 600 درصدی ماهانه به سومین کوین بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل کرد. حرکت فعلی میم کوین، که با برداشت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه مشخص می‌شود، بر احساسات گسترده «طمع افراطی» در میان سرمایه‌گذاران آن تأکید می‌کند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا