اخبار رمز ارز

شبکه Conflux استیبل کوین با پشتوانه دلار هنگ کنگ را راه اندازی کرد

شبکه Conflux، یک بلاک چین عمومی، آزمایش استیبل کوین AxHKD را با حمایت دلار هنگ کنگ اعلام کرده است.

بر اساس یک پست در 8 مارس توسط Conflux در X، توسعه دهندگان با موفقیت آزمایش بتا را برای استیبل کوین AxHKD راه اندازی کردند.

AxHKD که توسط شرکت فین‌تک محلی AnchorX توسعه یافته است، به زودی در شبکه Conflux و سپس در اتریوم راه‌اندازی خواهد شد.

“AxHKD on Conflux یک اتصال ایمن 1:1 را به HKD با اندوخته‌های با کیفیت بالا و نگهبانی تنظیم‌شده توسط OKLink Trust تضمین می‌کند.”

تیم شبکه Conflux

همانطور که تیم پروژه توضیح می‌دهد، AxHKD دو نقش حیاتی در صنعت مالی ایفا می‌کند: تسریع پرداخت‌های جهانی از طریق تراکنش‌های بین‌مرزی یکپارچه بین هنگ‌کنگ و چین و جهان. استیبل کوین همچنین فرصت های جدیدی را برای تجارت دارایی های مجازی با AxHKD به عنوان یک راه حل مطمئن بلاک چین باز می کند.

در اوایل ژانویه، Conflux از انتشار یک راه حل لایه 2 سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) مبتنی بر شبکه بیت کوین خبر داد. به گفته توسعه دهندگان، سازگاری EVM به این معنی است که قراردادهای هوشمند می توانند در شبکه مستقر شوند.

توسعه دهندگان همچنین به امکان استفاده از پروتکل اثبات سهام (PoS) اشاره کردند. انتشار تست نت برای سه ماهه اول سال 2024 برنامه ریزی شده است و انتظار می رود که شبکه اصلی در ماه مه منتشر شود.

Conflux توسط یک تیم با حمایت آشکار از دولت چین توسعه داده شده است، جایی که زیرساخت های پروژه در بزرگترین شرکت های فناوری اجرا می شود. شبکه Conflux در سنگاپور ثبت شده است، اما سرمایه گذاران و کارمندان مهم آن متعلق به نخبگان فناوری چین هستند یا ریشه در سرزمین اصلی چین دارند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا