اخبار رمز ارز

سیتی گروپ در آزمایش توکن سازی سهام بلاک چین موفق شد

سیتی گروپ آزمایشی را با موفقیت به پایان رسانده است که پتانسیل توکن کردن یک صندوق سرمایه گذاری خصوصی با استفاده از بلاک چین را آزمایش می کند.

سیتی گروپ با همکاری Wellington Management و WisdomTree به بلومبرگ گفت که امکان صدور و مدیریت ایمن صندوق های سهام خصوصی توکن شده برای مشتریان را در چارچوبی تنظیم شده ثابت کرده است و از سازگاری با سیستم های فعلی بانک اطمینان می دهد.

سیتی گروپ، همراه با غول‌های مالی دیگر مانند JPMorgan Chase & Co، در حال بررسی پتانسیل بلاک چین برای مدرن‌سازی و بهبود زیرساخت‌های عملیاتی آن هستند که با وعده‌های این فناوری برای افزایش شفافیت و تسویه معاملات فوری جذب شده‌اند.

نتایج این اثبات مفهوم، سیتی گروپ را در تصمیم گیری در مورد معرفی خدمات جدید در این حوزه راهنمایی می کند، با تصمیمات استراتژیک که به زودی انتظار می رود.

این ابتکار بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر سیتی‌گروپ برای پذیرش دارایی‌های دیجیتال است که با راه‌اندازی سرویسی در ماه سپتامبر که سپرده‌های مشتریان را به توکن‌هایی برای تراکنش‌های جهانی تبدیل می‌کند، گواه آن است.

این توسعه زمانی رخ می‌دهد که صنعت بانکداری علاقه‌ای دوباره به بازار کریپتو نشان می‌دهد که با تایید ETF بیت‌کوین و افزایش قیمت بیت‌کوین تحریک شده و به بالاترین حد خود در بیش از دو سال گذشته رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا