اخبار رمز ارز

سکه های میم BONK، FLOKI به دنبال اوج چند ساله DOGE سر به فلک می کشند

قیمت Dogecoin به بالاترین حد خود از دسامبر 2021 در میان احساسات مثبت سرمایه گذاران رسیده است.

طبق داده‌های CoinMarketCap، DOGE در 24 ساعت گذشته بیش از 16 درصد جهش کرد و به 0.2175 دلار رسید. آخرین باری که چنین پویایی مشاهده شد بیش از دو سال پیش در بازار صعودی 2021 بود.

سکه های میم BONK، FLOKI به دنبال اوج چندین ساله DOGE - 1 افزایش یافت
منبع: CoinMarketCap

داده‌ها نشان می‌دهد که حجم معاملات DOGE در 24 ساعت گذشته به 6.16 میلیارد دلار رسیده است که از میانگین 3 میلیارد دلار در اوایل هفته بیشتر شده است، حتی با وجود اینکه حجم گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در میان نوسانات جزئی کاهش یافته است.

رشد DOGE مدت کوتاهی پس از تثبیت بیت کوین (BTC) به بالای 70000 دلار دنبال شد. علاوه بر این، Dogecoin تمایل دارد به تغییرات مربوط به پرداخت در هر شرکت متعلق به ایلان ماسک، مانند X یا Tesla پاسخ دهد. در چندین گزارش، اعضای برجسته جامعه Dogecoin در مورد X در مورد استفاده از توکن در پلتفرم اجتماعی حدس و گمان زده اند، که احتمالاً باعث افزایش علاقه به معاملات می شود.

توسعه دهنده Dogecoin همچنین گفت که در اوایل این ماه، ماسک گفت که X به دریافت مجوز انتقال پول در کالیفرنیا بسیار نزدیک است.

در میان رالی DOGE، دیگر توکن‌های میم نیز رشد قابل‌توجهی را نشان دادند – Bonk (BONK) و Floki (FLOKI) طی 24 ساعت گذشته به ترتیب 15% و 13.7% افزایش یافتند و در بین سه برنده برتر قرار گرفتند.

سکه های میم BONK، FLOKI به دنبال اوج چندین ساله DOGE - 2 افزایش یافت
منبع: CoinMarketCap

با افزایش سرسام آور سکه میم Dogwifhat (WIF) تقریباً 4000٪ از زمان آغاز به کار آن در دسامبر 2023، شرکت کنندگان بیشتری در بازار درگیر معاملات توکن های سوداگرانه در Solana هستند.

برنامه های مالی در شبکه Solana نیز از نظر گردش مالی از همتایان خود در اکوسیستم اتریوم پیشی گرفته اند. دلیل آن هیاهو در اطراف سکه های میم بود، زیرا روزانه هزاران توکن جدید در بلاک چین Solana ظاهر می شود که قیمت برخی از آنها توسط دلالان چندین بار افزایش می یابد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا