اخبار رمز ارز

سولانا و بهمن بهبود می یابند، میم کوین هدف جذب 5 میلیون دلار است

[ad_1]

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارسهیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

در ژانویه، ETF های Spot Bitcoin 151000 BTC اضافه کردند. Solana (SOL) و Avalanche (AVAX) شرکتی هستند، در حالی که سرمایه گذاران Galaxy Fox (GFOX) 5 میلیون دلار پیش فروش را هدف قرار داده اند.

تصمیم جروم پاول برای ثابت نگه داشتن نرخ ها، پایان چرخه پیاده روی را تایید می کند. معامله گران دارای اهرم بیش از حد با مشکل مواجه هستند، اما سرمایه گذارانی که در محل خرید می کنند راحت هستند.

سولانا و بهمن بهبود می یابند

Solana و Avalanche قابلیت های تراکنش سریع و مقرون به صرفه را ارائه می دهند.

سولانا برای تجارت سکه های میم محبوب است.

به طور مشابه، برنامه Subnet Avalanche به موسسات اجازه می دهد تا بلاک چین های سفارشی شده را به راحتی ایجاد کنند، که ممکن است در آینده از رشد پشتیبانی کند.

هر دو ارز رمزنگاری شده در گذشته هم افزایی نشان داده‌اند، سولانا یک رالی را رهبری می‌کند و بعد از آن بهمنی دنبال می‌شود. با رشد آنها، آلت کوین های با سرمایه کوچک می توانند سود ببرند.

پیش فروش گلکسی فاکس 5 میلیون دلار هدف گذاری شده است

گلکسی فاکس دارای ویژگی منحصر به فرد یک جزء بازی برای کسب درآمد است.

این memecoin دارای توکنومی های کاهش تورم، یک سیستم مالیاتی است که بودجه خزانه داری، Stargate و استخر نقدینگی را تامین می کند، و یک مجموعه NFT که امتیازات ویژه درون بازی را اعطا می کند.

گلکسی فاکس از مالیات برای پرداخت سهامداران استفاده می کند و یک سیستم تعهدی ارزش خودکار دارد.

بازی رانر آن نیز جذابیت بازار گسترده ای در میان حامیان GameFi دارد. این به هر کسی اجازه می دهد تا مهارت های بازی خود را به پول نقد تبدیل کند.

بستن افکار

بازارها تمایل به تکرار الگوها دارند. SOL می تواند گزینه ای برای کسانی باشد که می خواهند در پلتفرم های قرارداد هوشمند سرمایه گذاری کنند. با این حال، معامله گران تهاجمی که به دنبال بازدهی بالاتر هستند، می توانند GFOX را بررسی کنند.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارسهیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا